به گزارش خبرنگار
گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از
زنجان، جزء قاسمی مدیر عامل شرکت
آب و فاضلاب استان زنجان گفت: خدمات استعلام و پرداخت صورتحساب قبوض، ثبت شماره تلفن همراه جهت دریافت قبوض بصورت پیامکی و اعلام و ثبت رقم کنتور با فشردن کلید ۴ در سانه تلفنی ۱۲۲ برای مشترکین استان زنجان مهیا شد.
جزء قاسمی اظهار داشت: پیش از این مشترکین برای دریافت این خدمات مجبور به مراجعه حضوری بودند، اما اکنون با توجه به شرایط کرونایی کشور و لزوم پرهیز از رفت و آمدهای غیر ضرور و صرفه جویی در وقت و هزینه مشترکین، این خدمات بصورت تلفنی ارائه میگردد.
او افزود: شرکت آب و فاضلاب استان زنجان در راستای رسالت خود جهت تحقق سیاستهای دولت الکترونیک تمامی خدمات خود را بصورت غیر حضوری و در بستر اینترنت و تلفن ارائه میکند.
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان اضافه کرد: علاوه بر این خدمات، ثبت حوادث آب و فاضلاب، ثبت شکایتهای مردمی، دریافت پیام صوتی مشترکین و پیگیری جزو خدمات تلفنی سامانه ۱۲۲ برای مشترکین این شرکت میباشد.
جزء قاسمی بیان داشت: در راستای تحقق نظام شفافیت، صورت حساب مشترکین بصورت لحظهای قابل رصد و پیگیری بوده و خدمات شرکت آب و فاضلاب در این راستا، روز به روز توسعه یافتهتر میشود.
این مسئول اظهار داشت: در آینده نزدیک امکان ثبت اینترنتی حوادث آب و فاضلاب و ارائه اپلیکیشن جامع خدمات آب و فاضلاب نیز به خدمات غیر حضوری شرکت آب و فاضلاب افزوده میشود.
انتهای پیام/ر