رئیسی گفت: تعداد ابتلا به کرونا در هندیجان از سوی برخی رسانه‌ها در فضای مجازی منتشر شده که صحت ندارد و تکذیب می‌شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، داوود رئیسی سرپرست شبکه بهداشت و درمان هندیجان گفت: با هدف تکریم بیماران و بخصوص مبتلایان به بیماری کرونا در این شهرستان، پزشکان و همکاران بیمارستان شهدا و مرکز بهداشت در هندیجان جنوبی همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۸ نسبت به انجام تست کرونا اقدام می‌کنند.

او با بیان اینکه تعداد تست‌های انجام شده به شبکه بهداشت و درمان در شهرستان به مرکز استان خوزستان ارسال می‌شود، افزود: سپس نتایج تست و آزمایشات شهروندان به ما اعلام می‌شود و براساس دستور مدیریت علوم پزشکی جندی شاپور اهواز، هیچگونه آماری به فرد یا اشخاص اعلام نمی‌گردد.

رئیسی با بیان اینکه نتیجه تست فقط به شخص اعلام می‌شود، اظهار داشت: آماری که در فضای مجازی و از سوی برخی رسانه‌های غیررسمی اعلام شده است، صحت ندارد و کذب است، به همین سبب از شهروندان خواهشمندیم به اخبار غیرواقعی توجه نکنند، چراکه باعث ایجاد اضطراب و استرس در آن‌ها خواهد شد.

سرپرست شبکه بهداشت درمان هندیجان تامکید کرد: افرادیکه دارای علائم کرونا ویروس هستند جهت انجام تست به مراکز بهداشت در هندیجان جنوبی مراجعه نمایند تا از بیماری خود مطلع شده و اقدامات و مداخلات درمانی و همچنین قرنطینه تا زمان بهبودی کامل انجام شده و از ابتلا سایرین به این بیماری جلوگیری شود.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.