در هفته ۲۲ لیگ برتر فوتبال؛

امشب بوشهری‌ها و خوزستانی‌ها به مصاف هم می‌ روند

نمایندگان استان بوشهر در هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال امشب در برابر حریفان خوزستانی به میدان می‌روند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، در چارچوب دیدار‌های هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال که پس از وقفه طولانی به علت شیوع کرونا برگزار می‌شود، امشب شاهین شهرداری بوشهر در ورزشگاه شهید مهدوی این شهر میزبان نفت مسجد سلیمان است و پارس جنوبی جم نیز در آبادان مقابل صنعت نفت بازی خواهد کرد.

هر دو دیدار ساعت ۲۱ برگزار می‌شوند.

دیدار شاهین شهرداری بوشهر و نفت مسجد سلیمان از شبکه استانی سیما و رادیو بوشهر به صورت زنده پخش خواهد شد.

شاهین با ۱۶ امتیاز در رده پانزدهم یا یکی مانده به آخر جدول است و نفت مسجد سلیمان با ۲۸ امتیاز در جایگاه هشتم قرار دارد.

پارس جنوبی جم نیز با ۲۰ امتیاز رتبه دوازدهم را دارد و صنعت نفت آبادان با ۳۳ امتیاز در رده هفتم است.

مهرداد کریمیان مربی شاهین شهرداری بوشهر که امشب هدایت این تیم را بر عهده دارد، از تمرین‌ها راضی است و امیدوار است که با دعای خیر تماشاگرانی که از خانه بازی را می‌بینند بتوانند بازی خوبی به نمایش بگذارند وامتیاز بگیرند.

او ابراز امیدواری کرده است که میشو سرمربی تیم هرچه زودتر به ایران برگردد و به تیم ملحق شود.

هومن افاضلی سرمربی پارس جنوبی جم، اما از تمرین‌های تیمش چندان راضی نیست و در نشست خبری پیش از بازی مقابل صنعت نفت گفته است، به اندازه کافی تمرین نکردیم به خصوص در این اواخر. اما به هر حال باز‌ی‌ها شروع شده است و همه تیم‌ها می‌آیند به این امید که بازی‌های خوبی انجام بدهند و امتیاز بگیرند. ما هم تلاش می‌کنیم و ناامید نیستیم. تیم خوبی داریم و اگر شرایط مساعدی داشتیم به طور قطع می‌توانستیم نتایج خیلی خوبی بگیریم.

او همچنین عنوان کرده است که ۹ بازیکنش مصدومند که تعداد زیادی از آن‌ها بازیکنان کلیدی هستند، اما با این وجود ناامید نیست.

دیدار شاهین شهرداری بوشهر و نفت مسجد سلیمان را حسن اکرمی با کمک فرهاد مروجی و میلاد قاسمی دماوندی داوری می‌کند و بازی پارس جنوبی جم وصنعت نفت آبادان با قضاوت مرتضی منصوریان و کمک قهرمان نجفی و یعقوب سخندان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.