معاون فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه ملایر گفت: بیش از یکصد نفر از بانوان و آقایان این شهرستان در رده‌های مختلف سنی در این دوره از مسابقات نام نویسی کرده‌اند.

رقابت بیش از ۱۰۰ ملایری در مسابقات قرآن اوقافبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ حمیدرضا نوروزی، معاون فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه ملایر، با اشاره به برگزاری چهل سومین دوره مسابقات قرآن کریم اداره اوقاف و امور خیریه اظهار داشت: نام نویسی این دوره از مسابقات از خرداد شروع شد و اول تیرماه به پایان رسید.

او با بیان اینکه بیش از یکصد نفر از بانوان و آقایان ملایری در رده‌های مختلف سنی در این دوره از مسابقات ثبت نام کرده‌اند، افزود: مرحله شهرستانی این مسابقات در روز پنج شنبه ۱۲ تیر ماه همزمان با دهه کرامت و در آستانه میلاد امام رضا (ع) برای برادران در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و برای خواهران نیز در دانشکده علوم قرآنی ملایر برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه ملایر با بیان اینکه این مسابقات در رشته‌های مختلف حفظ، قرائت، ترتیل، معارف و عترت برگزار می‌شود، افزود: سه نفر برگزیده هر رشته به مسابقات استانی راه پیدا می‌کنند.

نوروزی با اشاره به اینکه این مسابقات به صورت حضوری و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار خواهد شد، گفت: امسال بعد از برگزاری مسابقات قرآن بزودی جوایز برگزیدگان به آن‌ها اهدا می‌شود.

او با بیان اینکه اداره اوقاف و امور خیریه ملایر در برگزاری برنامه‌های قرآنی و فرهنگی سابقه درخشانی دارد، افزود: سال گذشته نیز بیش از یکصد نفر در مسابقات قرآن اوقاف و امور خیریه ملایر شرکت کردند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار