آغاز نوبت‌گیری طرح سنجش سلامت نوآموزان در خراسان رضوی

رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی خراسان رضوی گفت: فرآیند نوبت‌گیری طرح سنجش سلامت نوآموزان بدو ورود به دبستان در این استان آغاز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مهدی قاسمی‌پور رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی خراسان رضوی گفت: نوبت گیری برای نوآموزان بدو ورود به دبستان از هفتم تیر ماه آغاز شده و پایگاه‌های سنجش نیز از ۱۷ تیر ماه غربالگری و سنجش سلامت نوآموزان را آغاز خواهند کرد.

او افزود: والدین می‌توانند با مراجعه به مدرسه محل ثبت‌نام اقدام به نوبت‌گیری نموده و با دریافت تاریخ سنجش در زمان نوبت خود به پایگاه تعیین شده مراجعه کنند.

رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی خراسان رضوی با بیان اینکه به دلیل شرایط ناشی از شیوع بیماری کرونا تعداد پایگاه‌های سنجش در استان به ۱۱۰ پایگاه افزایش یافته است، ادامه داد: به همین سبب تعداد پذیرش روزانه در هر پایگاه کاهش یافته و حداکثر تا ۲۰ نوآموز در هر روز مورد ارزیابی و سنجش قرار خواهند گرفت.
 

بیشتربخوانید:آغاز ثبت نام طرح سنجش سلامت نوآموزان بدو ورود به دبستان از ۷ تیرماه

قاسمی‌پور بیان کرد: ساعات کاری پایگاه‌های سنجش پنج ساعت است و در برخی مناطق پایگاه‌ها به صورت ۲ نوبته فعالیت خواهند کرد.

او تصریح کرد: نوبت‌دهی در سامانه به گونه‌ای تنظیم شده که فاصله نوبت دهی بین ۳۰ تا ۴۰ دقیقه و از شنبه تا پنجشنبه هر هفته است.

رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی خراسان رضوی تاکید کرد: هزینه انجام طرح سنجش سلامت برای هر دانش آموز ۴۰۰ هزار ریال و در برخی مناطق محروم نیمه بها است، ضمن اینکه اجرای این طرح برای دانش‌آموزان عشایر رایگان می‌باشد.
 
انتهای پیام//ف.س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.