پیامک‌های دریافتی نهم تیرماه؛

از نبود دستگاه سی‌تی‌اسکن در بیمارستان شهرستان دهلران تا قطعی چند روزه آب در بلوار شهید وفایی شیراز

از میان انبوه پیامک‌های رسیده در تاریخ نهم تیر مهمترین آن‌ها در ادامه قابل مشاهده است.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، روزانه پیامک‌های ارسالی شما به سامانه ۱۰۰۰۱۹۱۵ در سایت باشگاه خبرنگاران جوان به نشانی www.yjc.ir منتشر می‌شود.

از میان انبوه پیامک‌های رسیده در تاریخ نهم تیر ماه مهمترین آن‌ها در ادامه قابل مشاهده است.


ب

 



با سلام و خسته نباشید ما ساکنان و مستأجران شیراز بلوار شهید وفایی سعدی چند روز است آب لوله‌کشی قطع شده و اداره آب جواب درست نمی‌دهد خواهش می‌کنیم رسیدگی کنید ممنون.



سوژه از کنکور پیچیده‌تر؟! چرا پیگیری نمی‌کنید یک‌ساله عقب بیفته؟ نظام وظیفه رو حل کنند. من دو کنکور آزمایشی دادم اصلاً قبلش پروتکل چک نمیشه و الکی هست. صندلی، کاغذ، آب‌معدنی، مداد، آن همه جمعیت فوق‌العاده زیاد؟! این همه حجم از ناقل‌ها واقع جای پیگیری ندارد؟!

 



باسلام وقت بخیر لطف کنید از حقوق قراردادی‌های آموزش، پرورش گزارش تهیه کنید با دو بچه و ۱۳ سال سابقه و کارشناسی حقوق ما دو میلیون ششصد نمی‌رسد ما چکار کنیم مشکل خودمان به چه کسی بگوییم هیچ‌کسی جواب‌گو نیست به خدا همکار رسمی پیمانی از هفت هشت میلیون پایین نیست خواهشا رسیدگی فرمایید این حرف چندین صد همکار قراردادی است خواهشا تو را به قرآن کریم رسیدگی فرمایید.

 



بیمارستان شهرستان نفت‌خیز دهلران فاقد دستگاه (سی‌تی‌اسکن) شیوع بیماری کرونا در شهرستان دهلران تشدید شده امکانات بیمارستان شهدا صفر هست وضع خرابه دهلران تا ایلام ۲۲۰کیلومتر فوتی زیاد.

 



نان زدن در خون داوطلبین کاری ناجوانمردانه است دیروز توییت زده شده برای تعویق آزمون‌های ملی کشور سازمان شما از نظر حقوقی باید پاسخگوی این امر باشد. اگر نمی‌خواهید حمایت کنید پس نمک روی زخم نپاشید داوطلبین یک هفته همه در حال تلاش هستند تا با احترام کامل مطالبه خود را به گوش مسئولین برسانند بعد شما و رسانه‌ی شما وای بر شما متأسفم.

 



سلام و خسته نباشید. میشه یه گزارش تهیه کنین تا بفهمیم آمار کرونا را چه حسابی اعلام می‌کنند؟ من و خانمم که علائم داریم رفتیم واسه آزمایش گفتن نه آزمایش واسه ۶۰ به بالا است. شما بروید در خانه بخوابید من از اردبیل پیام می‌دم.

 



در خصوص منتشر کردن خبر تعویق کنکور باید بگم برگزاری کنکور تو شرایط استاندارد و به دور از استرس حق اولیه همه داوطلبان کنکورِ، با توجه به شرایط نامساعد این روز‌ها که آمار مبتلایان و مرگ و میر دوباره اوج گرفته برگزاری کنکور اصلاً به صلاح کسی نیست. چون تبعات اقتصادی و مالی و فشاری که رو کادر درمانی می‌آید در بلندمدت گریبان گیر کل جامعه میشه. هیچ دلیلی برای عدم تعویق مجدد وجود نداره مگر اینکه جون جوانان کشور نسبت به دو ماه قبل کم‌ارزش‌تر شده باشه.

 



باسلام بنده از شهرستان میاندوآب با شما ارتباط قرار می‌کنم و کارمند اداره برق هستم. دو هفته پیش یکی از همکاران به کرونا مبتلا شد و به خاطر ناآگاهی و پوست کلفت بودن ایشان که به رئیس اداره ما گفته بود که تست بنده مثبت اومده و به خاطر دشمنی رئیس اداره برق میاندوآب با کادر خود اطلاع‌رسانی نکرده بود که الآن من و سایر همکاران با خانواده به این ویروس ملموس مبتلا شدیم. والان که تست دادیم و به ایشان خبر دادیم می‌گوید خوشم آمد شما از لشگریان خدا نیستید و به من امام زمان گفت که به شما نگویم خواهش می‌کنم بررسی کنید.

 



با سلام وقت بخیر می‌خواستم بگم یک زمین‌خوار حرفه‌ای کلی زمین در منطقه دادین سفلی بخش جره بالاده تصرف کرده هیچ‌کس هم جلودارش نیست منابع طبیعی هم کار خاصی نکرده اهالی روستای غریب آباد هم که رفتن جلوش بگیرند با برخورد شدید نیروی انتظامی مواجه شدن نیروی انتظامی بخش دادین تا حد مرگ اهالی روستا را کتک زدن و برای آن‌ها پرونده درست کردن و تعهد گرفتن تا این شخص بهتر بتواند زمین‌خواری کند تا الان هر جا شکایت کردیم نتیجه نگرفتیم، چون این فرد پارتی گردن کلفتی دارد و همه راه‌ها بسته است خواهشم این است عاجزانه رسیدگی شود.

 


 

با عرض سلام.. خدمت شما بزرگواران خبرگزاری باشگاه جوان... خسته نباشید. در مورد اعطای تابعیت به فرزندان از ازدواج زنان ایرانی با مردان خارجی هر کجا میریم میگن هنوز هیچ بخش‌نامه‌ای نیامده در حالی که دولت اعلام کرده از ابتدای تیر برای اخذ شناسنامه فرزندانشان به استانداری‌ها مراجعه کنند، چند بار به استانداری شهرمان مراجعه کردیم کسی جواب نمی‌ده لطفاً پیگیری کنید. باتشکر.

 


 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار