فرمانده انتطامی لرستان ازدستگیری سارق ساختمان‌های نیمه کاره و محتویات داخل خودرو با ۲۰ فقره سرقت در شهرستان "دورود" خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، فرمانده انتظامی لرستان ازدستگیری سارق ساختمان‌های نیمه کاره و محتویات داخل خودرو با ۲۰ فقره سرقت در شهرستان "دورود" خبر داد.

 حاجی محمد مهدیان نسب اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت ساختمان‌های نیمه کاره و محتویات داخل خودرو در شهرستان دورود بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرارگرفت.

او افزود: ماموران با انجام کار‌های اطلاعاتی و تحقیقات گسترده یک سارق را شناسایی و با کسب مجوز قضائی در یک عملیات غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی لرستان ادامه داد: متهم در بازجویی فنی پلیس و مواجهه با دلایل و مستندات به ۲۰ فقره سرقت ساختمان‌های نیمه کاره و محتویات داخل خودرو معترف که محل‌های سرقت بازسازی و مال باختگان شناسایی شدند.

سردار مهدیان نسب با بیان اینکه موفقیت پلیس در کشف جرایم نتیجه تعامل با شهروندان است از مردم خواست؛ ضمن توجه به هشدار‌های پلیس، هرگونه تردد مشکوک افراد و وسایل نقلیه را بلافاصله از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام/ر

برچسب ها: نیروی انتظامی ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.