مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کردستان از برگزاری رویداد بین‌المللی «روح مقاومت» در کردستان خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،کامل گلباغی، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان کردستان، با تأکید بر رشادت مردی‌های دوران دفاع مقدس به نسل جوان گفت: دفاع مقدس از مهم‌ترین بخش‌های تاریخ ایران اسلامی به شمار می‌رود و لازم است تا در راستای معرفی این برگ زرین تاریخی در سطح بین‌المللی بیش از پیش تلاش شود.

او افزود: ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کشور با هدف معرفی رشادت‌ها و بزرگ مردی‌های رزمندگان دوران دفاع مقدس، به برگزاری رویداد بین‌المللی «روح مقاومت» با محوریت گرامیداشت مقام شهدا، با تکیه بر ۱۱۰ روز روایت مردمی از وصایای شهدای انقلاب اسلامی از دیروز تا امروز اقدام کرده است.

گلباغی بیان کرد: در همین راستا فراخوان این رویداد بین‌المللی در سطح کانون‌های فرهنگی - هنری مساجد کردستان اعلام شد تا علاقه‌مندان آثار خود را در قالب دل نوشته، خاطره‌نویسی، عکس، صوت، نماهنگ، فیلم موبایلی، عکس‌نوشت و ... از وصیت‌نامه شهدا را از طریق فضای مجازی و حضور در سایت «فهما» به آدرس https://bachehayemasjed.ir ارائه کنند.

او اعلام کرد: این رویداد بین‌المللی از روز چهارشنبه ۱۴ خردادماه مصادف با سالروز ارتحال امام خمینی (ره) آغاز شده و تا روز دوشنبه، ۳۱ شهریور مقارن با چهلمین سالگرد دفاع مقدس به مدت ۱۱۰ روز ادامه می‌یابد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کردستان یادآور شد: بعد از جمع‌آوری آثار به ۱۱۰ شرکت‌کننده در طرح «روح مقاومت» به قید قرعه جوایزی اهدا می‌شود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.