پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در رابطه با موضوعات مختلف صحبت‌هایی را مطرح کرد.

حلالی: باشگاه پرسپولیس را حراج کردند/ گردانندگان اینستاگرام پرسپولیس به فکر درآمدشان هستنداسماعیل حلالی پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در گفت‌وگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره حاشیه‌های رخ داده در مورد کارگزار باشگاه پرسپولیس اظهار کرد: من  ۱۸، ۱۹ ماه است که در حال رفت و آمد به باشگاه پرسپولیس هستم، اما بعد از ۲ سال فعالیت در این باشگاه مطالباتم را به من نمی دهند. همچنین درباره کارگزار پرسپولیس باید مسئولان باشگاه باید پاسخگو باشد و من نمی‌توانم در این باره نظر بدهم.  

حلالی بیان کرد: آقایان باشگاه پرسپولیس را حراج کرده و آن را فروخته اند. مسئولان باشگاه باید همه کار‌ها را انجام بدهند تا اشراف کامل به مسائل داشته باشند. به هر حال یک فرد بیان کرده که در قبال پرداخت مبلغی کل مسئولیت باشگاه پرسپولیس را بگیرد و اگر او  زباله هم بفروشد  باشگاه نمی‌تواند به او ایرادی بگیرد. همچنین ۲ فرض در اینجا مطرح است که قرارداد با کارگزار بسته نشود یا اگر مسئولان بلد نیستند کاری انجام بدهند آن را به دیگری واگذار کنند. وزارت ورزش  متولی باشگاه پرسپولیس در این شرایط بد اقتصادی که ما پول نگرفتیم کجاست؟  

پیشکسوت پرسپولیس درباره اقدام نادرست این باشگاه در عقد قرارداد با کارگزار مالی بیان کرد: هیچ کدام از کار‌های مسئولان ما درست نبوده  و همین موضوع مشکلاتی را به وجود می‌آورد.  

او درباره حاشیه‌های صفحه  اینستاگرام باشگاه پرسپولیس اظهار کرد: زمانی که می‌بینند شهر شلوغ است در آن صورت گردانندگان اینستاگرام باشگاه هم هر کاری دلشان می‌خواهد انجام می‌دهند.  به هر حال آن‌ها به فکر درآمد خودشان هستند و به منافع  باشگاه پرسپولیس توجهی نمی‌کنند. آن‌ها چوب حراج به اموال باشگاه زدند و حتی زباله هم می‌فروشند.


بیشتر بخوانید:


انتهای پیام/  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار