رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: از آغاز شیوع ویروس کرونا تا به امروز ۱۷۷ شهروند استان زنجان به علت ابتلا به کرونا جان خود را از دست داده اند.

کرونا ویروسبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، قزلباش رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۳۶ نفر به مبتلایان به کرونا در استان زنجان افزوده شده است.
 
قزلباش با بیان اینکه کرونا تا به امروز جان ۱۷۷ شهروند استان را گرفته است افزود: در مجموع تاکنون آزمایش کرونای هزار و ۶۰۴ نفر در استان زنجان براساس یافته‌های آزمایشگاهی مثبت اعلام شده است.

قزلباش با اشاره به اینکه از مجموع بیماران مبتلا به این ویروس تا به امروز هزارو ۳۰۹ نفر با بهبودی کامل از بیمارستان ترخیص شدند افزود: ۵۰۰ نفر به علت ابتلا به ویروس کرونا درمراکز درمانی بستری هستند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان زنجان با بیان اینکه تمامی بیمارستان‌های سطح استان درآماده باش قرار دارند گفت: همه نیرو‌ها در آماده باش هستند وهمه مرخصی‌ها تا اطلاع ثانوی لغو شدند.

جعفری افزود: تعداد ۳ کد آمبولانس در شهر زنجان و ۷ کد آمبولانس در شهرستان‌ها جهت ارائه خدمات پیش بیمارستانی و انتقال بیماران احتمالی کرونا در سطوح مختلف در نظر گرفته شده است که مجهز به امکانات لازم برای خدمت رسانی و جلوگیری از انتقال بیماری به افراد دیگر هستند.
 
انتهای پیام/ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.