کریمی گفت: شبکه بهداشت و درمان هلیلان با تمام توان و ظرفیت به مردم خدمت گذاری می کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛جلسه شورای اداری شهرستان هلیلان تشکیل شد.

این جلسه با حضور نمایندگان محترم مردم استان در مجلس شورای اسلامی، مدیران استانی، فرماندار و مسئولان محلی ، شورای اداری شهرستان هلیلان تشکیل شد.

در این جلسه فاطمه کریمی سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان هلیلان ضمن خیرمقدم به نمایندگان مجلس شورای اسلامی و مسئولان استانی گفت: خدمات بهداشتی درمانی جزو اولین نیاز‌های مردم هستند و ان‌شاءالله در ادامه راه تمام تلاشمان را برای رفع چالش‌ها و مشکلات این حوزه به کار خواهیم گرفت.

کریمی افزود: شهرستان نوپای هلیلان در تمام عرصه‌ها مخصوصاً حوزه بهداشت و درمان نیازمند عنایت ویژه مسئولان است و امید است بتوانیم در سایه توجه ویژه مسئولان خدمات رضایت بخشی به مردم شریف این دیار ارائه کنیم.

او اضافه کرد: با ارتقا هلیلان از بخش به شهرستان؛ شبکه بهداشت و درمان از اولین اداراتی بود که در سطح شهرستان با اهتمام و تلاش مسئولانه کریمیان ریاست محترم دانشگاه علوم پزشکی و دیگر مسئولان دانشگاه تاسیس گردید و خدمات‌دهی به مردم را آغاز نمود.

 سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان هلیلان ادامه داد:خوشبختانه هم اکنون شبکه بهداشت و درمان این شهرستان با تمام توان و ظرفیت مردم خدمت گذاری می‌کند.

او در بخش دیگری از سخنان خود از توجه ویژه استاندار محترم به حوزه سلامت این شهرستان تقدیر نمود و عنوان کرد: ان‌شاءالله با حمایت استاندار محترم، نمایندگان محترم استان در مجلس و پشتیبانی همه‌جانبه ریاست محترم دانشگاه بتوانیم خدمتی که شایسته مردم است را ارائه کنیم.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.