مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان از ارسال هزار و ۸۰۰ اثر به چهارمین جشنواره دین و رسانه خبر داد.

ارسال بیش از هزار اثر به چهارمین جشنواره دین و رسانهبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ حجت‌الاسلام محمد هادی نظیری، مدیر کل تبلیغات اسلامی استان همدان اظهار داشت: اختتامیه چهارمین جشنواره دین و رسانه منطقه غرب کشور، اواخر شهریور یا اوایل مهر سال جاری برگزار خواهد شد.

او با اشاره به اینکه امسال این جشنواره درسطح منطقه غرب کشور برگزار می‌شود، گفت: در چهارمین جشنواره دین و رسانه، هزار و ۸۰۰ اثر از استان‌های همدان، ایلام، لرستان، کردستان و کرمانشاه به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان با بیان اینکه آخرین مهلت ارسال آثار پس از یک بار تمدید، یکم تیرماه اعلام شده بود، گفت: سال گذشته ۲۶۴ اثر به دبیرخانه سومین جشنواره دین و رسانه ارسال شد که امسال به دلیل برگزاری این جشنواره در سطح گسترده‌تر، تعداد آثار ۷ برابر شده است.

نظیری با اشاره به اینکه آثار در حال تفکیک هستند، گفت: به دلیل حجم بالای آثار در بخش‌های مختلف، بیش از ۳۰ داور در حال ارزیابی آثار ارسالی به جشنواره هستند.

او گفت: این دور از جشنواره در بخش‌های مقاله، تحلیل، عکس، فیلم کوتاه داستانی، انیمیشن، کلیپ، موسیقی و تولیدات چند رسانه‌ای در محور‌های قرآن و عترت، سبک زندگی اسلامی، ماه محرم و اربعین، جبهه مقاومت، ایثار و شهادت، گام دوم انقلاب، فصل نیایش، هفته ولایت، دهه کرامت و اعتکاف برگزار می‌شود.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان ادامه داد: موضوع ویژه چهارمین جشنواره دین و رسانه منطقه غرب کشور نیز، «گام دوم انقلاب، سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی، جبهه مقاومت و دستاورد‌های انقلاب اسلامی» است.

نظیری اضافه کرد: هدف از برگزاری این جشنواره شناسایی استعداد‌های مختلف در حوزه دین و رسانه و سپس سامان دهی آن‌ها و در نهایت معرفی و استفاده از آن‌ها به عنوان یک شبکه تبلیغی نوین در غرب کشور است.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.