فرمانده انتظامی استان ایلام سالروز آزادسازی مهران قهرمان را تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ سردار نورعلی یاری فرمانده انتظامی استان ایلام سالروز آزادسازی مهران قهرمان را تبریک گفت.

در پیام سردار نور علی یاری فرمانده انتظامی استان ایلام آمده است:

پاسداشت حماسه آزادسازی شهر مهران در دهم تیرماه سال ۱۳۶۵، یادآور مقاومت و سلحشوری فرزندان انقلاب اسلامی و تربیت ‌یافتگان مکتب حضرت امام خمینی (ره) در صیانت از استقلال و تمامیت ارضی کشور، پاسداری از ارزش‌ها ، حفظ دستاورد‌ها و آرمان‌های سترگ انقلاب و نظام جمهوری اسلامی به شمار می‌رود.

امروز اگر چه ابزار‌های دشمنی و مخالفت با ملت ایران تغییر یافته ، اما جمهوری اسلامی ایران به دشمنان ثابت کرده که در راه پیشرفت ، توسعه و حفظ ارزش‌های متعالی خود ، هر لحظه آماده از خود گذشتگی و خلق حماسه‌های دیگر است.

عملیات کربلای یک ، پایانی بود بر استراتژی دفاع متحرک عراق و نیز نقطه شروع امیدوار کننده‌ای برای نیرو‌های خودی جهت انجام عملیات محدود ایذایی ، ارتش تا بن دندان مسلح عراق در این عملیات به طرز عجیبی زمین‌گیر شد و همه سیاست‌های تهاجمی اش شکست خورد.

اینجانب دهم تیرماه، سالروز آزادسازی غرورآفرین مهران قهرمان را خدمت مقام معظم رهبری (مدظله العالی) ، ایران اسلامی ، هم استانی‌های عزیز ، مردم مقاوم و شهیدپرور مهران تبریک و تهنیت عرض کرده و دوام و قوام نظام مقدس جمهوری اسلامی را از خداوند منان مسئلت می‌نمایم.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.