استیلی: باشگاه پرسپولیس باید به تعهدات مالی خود پایبند باشد

سرمربی سابق تیم فوتبال امید گفت: باشگاه پرسپولیس باید به وعده‌های مالی خود نسبت به بازیکنان عمل کند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، حمید استیلی سرمربی سابق تیم ملی فوتبال امید،  بیان کرد: مشکلات مالی برای اکثر تیم‌های فوتبالی وجود دارد و امیدوارم مدیر باشگاه پرسپولیس به تعهدات مالی خود عمل کند. بازیکنان هم با صبوری کردن برای هوادارن بازی کنند تا مشکلات مالی حل شود. وضعیت مالی پرسپولیس و استقلال از سایر تیم‌های حاضر در لیگ برتر بهتر است.  

او درباره لیگ برتر فوتبال عنوان کرد: لیگ فوتبال ما نیز همانند سایر لیگ‌های کشور‌های دیگر آغاز شده است و باید شیوه نامه‌های بهداشتی را رعایت کنیم. اگر لیگ فوتبال آغاز نمی‌شد، فوتبال در بازی‌های ملی دچار مشکل می‌شد. با توجه به اینکه هواداران در مسابقات حضور ندارند مربی و بازیکنان نقش کلیدی در بازی‌ها دارند.

استیلی درباره شرایط پرسپولیس در لیگ گفت: تیم پرسپولیس همچنان در صدر جدول لیگ برتر قرار دارد، اما هنوز لیگ به پایان نرسیده است. اگر باقی  بازی‌های پرسپولیس با برد همراه باشد می‌توانیم شاهد درخشش پرسپولیس در لیگ برتر فوتبال باشیم.

او درباره انتخاب سرمربی تیم ملی فوتبال جوانان بیان کرد: باید از کمیته فنی فدراسیون فوتبال تشکر کنم، اما من شناختی نسبت به بازیکنان جوان ندارم به همین جهت هدایت تیم ملی فوتبال جوانان را نپذیرفتم. فدراسیون گزینه‌هایی را برای هدایت این تیم در نظر دارد. بازی‌های تیم ملی جوانان همزمان با بازی تیم ملی بزرگسالان است و پس از آن بازی تیم ملی فوتبال نوجوانان آغاز می‌شود. کمیته فنی قرار است تصمیم نهایی را در این زمینه بگیرد.  


بیشتر بخوانید:


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار