سورنا ستاری از نمایشگاه محصولات و دستاورد‌های فناورانه دانشگاه آزاد اسلامی رشت بازدید کردند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، سورنا ستاری ، معاون علمی و فناوری رئیس جمهور، ارسلان زارع استاندار گیلان امروز از نمایشگاه محصولات و دستاورد‌های فناورانه دانشگاه آزاد اسلامی رشت بازدید کردند.

 در این نمایشگاه بیش از ۳۰ طرح فناورانه که اساتید و دانشجویان مرکز رشد واحد‌های فناور دانشگاه آزاد اسلامی گیلان تهیه و تدوین کرده اند، به نمایش گذاشته شد.

شرکت کنندگان در این نمایشگاه با معرفی طرح‌های خود و توجیه کارکرد‌های آن، امکان دریافت تسهیلات و تولید انبوه محصولات مورد مطالعه خود را فراهم می‌کنند.

سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهور، ارسلان زارع استاندار گیلان همچنین از یک شرکت دانش بنیان بخش خصوصی که موتور‌های رانشی تولید می‌کند، بازدید کردند.

این شرکت دانش بنیان با بهره گیری از نیرو‌های متخصص و متعهد تاکنون ساخت چند سامانه قوای محرکه و اجزای آن و همچنین ۲ اختراع را در کارنامه خود دارد.

معاون علمی و فناوری رییس جمهور و استاندار گیلان امروز از روند پیشرفت اجرایی طرح شهرک علم و فناوری گیلان، نمایشگاه محصولات و دستاورد‌های فناورانه دانشگاه گیلان، نمایشگاه شرکت‌های دانش بنیان و فناور مجتمع نیمه صنعتی فشتام بازدید و سوله‌های کارگاهی این مجتمع را افتتاح کردند.

دیدار با نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه رشت، بازدید از محل احداث کارخانه نوآوری گیلان، بازدید از پرنده دوزیست، حضور در مراسم آغاز به کار صندوق پژوهش و فناوری غیردولتی استان و نشست اقتصاد دانش بنیان و جهش تولید، از دیگر برنامه‌های سفر یک روزه معاون علمی رییس جمهوری به گیلان است.

 

انتهای پیام/م.ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.