سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: در صورتی که شرایط مهیا باشد، از ۲۳ تیرماه اردوی تیم ملی آغاز می‌شود و تا بیست و هفتم همین ماه ادامه خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  محمد ناظم الشریعه، سرمربی تیم ملی فوتسال ایران درباره جلسه اعضای کمیته فنی فوتسال اظهار داشت: جلسه امروز برای تعیین سرمربی تیم ملی امید برگزار شد. در این جلسه درخواست کردیم مدیرفنی و دستیار جدید انتخاب شوند و به جای تورنمنت کاسپین که لغو شد، تورنمنت دیگری جایگزین شود. همچنین در تلاش هستیم در تورنمنت آذربایجان شرکت کنیم.

ناظم الشریعه در پاسخ به این سوال که آیا تیم ملی بزرگسالان برنامه‌ای برای بازی تدارکاتی با تیم ملی اسپانیا دارد گفت: این موضوع باید از طریق کمیته فوتسال پیگیری شود. باید قبول کنیم وقتی تیمی همگروه ما است، منطقی نیست برابر این تیم بازی تدارکاتی برگزار کنیم. نمی‌خواهیم منفی فکر کنیم، اما اگر یکی از بازیکنان ما را به قصد مصدوم کنند تکلیف چه می‌شود. حرفه‌ای نیست که با همگروه خودمان بازی دوستانه برگزار کنیم و هیچ جای دنیا چنین چیزی ندیده ام.  

سرمربی تیم ملی فوتسال درباره تشکیل تیم ملی ب گفت: در جلسه قبلی قرار شد برای پشتوانه سازی تیم ملی ب تشکیل شود. قرار شد برنامه ریزی‌های لازم انجام شود و شاید تیم ملی ب در تورنمنت تایلند شرکت کند، اما هنوز هیچ چیز قطعی نیست.  

او درباره ناراحتی ملی پوشان فوتسال، به ویژه حسین طیبی بابت دریافت نکردن مطالباتشان گفت: طیبی و دیگر بازیکنان حق را می‌گویند. امروز با پرهیزگار و نبی جلسه برگزار کردیم و به ما قول مساعد دادند که با توجه به شرایط ویژه فوتسال، ان شاالله مطالبات پیش از جام ملت‌های آسیا پرداخت خواهد شد.


بیشتر بخوانید:


ناظم الشریعه درباره انتخاب کادر پزشکی جدید گفت: این موضوع در جلسه مطرح نشد، اما باتوجه به شرایطی که پیش آمده، کادر پزشکی ۱۰۰ درصد تغییر خواهد کرد. در اردوی آخر، سیف و خانلری حضور پیدا کردند و نشان دادند تیم ملی فوتسال برای آن‌ها مهم است.

سرمربی تیم ملی درباره زمان آغاز اردوی تیم ملی گفت: قرار شد در صورتی که مشکلی پیش نیاید، اردو از ۲۳ تیرماه آغاز شود، اما در حال حاضر وضعیت سختی ایجاد شده است. به هر حال بازیکنان ۲۴ ساعت قبل از اردو تست کرونا می‌دهند. اردو تا ۲۷ تیر ادامه دارد و در تهران برگزار خواهد شد، زیرا در حال حاضر کمپ تیم ملی و هتل آکادمی بهترین شرایط را دارند. فعلا بهترین جا برای رعایت شیوه نامه های بهداشتی همین مکان است.  

او درباره بازی فینال لیگ برتر گفت: به اعتقاد من بازی برگشت فینال از نظر فنی خیلی بهتر از بازی رفت بود. این بازی حساسیت زیادی داشت و درگیری‌هایی ایجاد شد. اتفاقات حاشیه‌ای خارج از بازی بود و ربطی به بازی نداشت. فینال داخل زمین برگزار شد و مسئولان باید به حواشی خارج از بازی ورود کنند.  

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار