مدیر اداره صنعت، معدن و تجارت آبادان گفت: مرغ منجمد با قیمت ۱۳۵ هزار ریال از امروز در بازار‌های آبادان توزیع شد.

بیژن بداغی مدیر اداره صنعت، معدن و تجارت آبادان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ، گفت: پس از اعلام پشتیبانی دام از توزیع مرغ منجمد سه عامل را به اهواز اعزام کردیم و توانستیم ۱۵ تن مرغ منجمد  برای شهرستان آبادان جذب کنیم.

او با بیان اینکه قرار بود ۵ تن مرغ منجمد را   صبح امروز در بازار‌های آبادان  توزیع کنیم که وقفه‌ای در آن پیش آمد و  بعد از ظهر امروز این کار انجام شد افزود: مرغ منجمد با قیمت ۱۳۵ هزار ریال در ۱۱ نقطه آبادان در حال توزیع است.

نوسانات قیمت برنج در آبادان

مدیر اداره صنعت، معدن و تجارت آبادان گفت: نوسانات قیمت برنج را نیز از طریق استانداری و سازمان صمت استان خوزستان پیگیری کردیم منتهی برنج در گمرکات خوزستان ذخیره شده است و منتظر دستور آزاد سازی این کالا هستیم.

بداغی افزود:اگر برنج در گمرکات خوزستان آزاد سازی شد سهمیه این کالا را برای آبادان و خرمشهر خواهیم گرفت.

کمبود شکر در آبادان

او همچنین درباره کمبود شکر در این شهرستان گفت: در آینده‌ای نزدیک سهمیه شکر به آبادان و خرمشهر با قیمت مناسب توزیع خواهد شد منتهی تاریخ توزیع آن هنوز مشخص نیست.

نظارت بر بازار و جلوگیری از افزایش قیمت کالا‌های اساسی

مدیر اداره صنعت، معدن و تجارت آبادان در خصوص نظارت بر بازار و جلوگیری از افزایش قیمت کالا‌های اساسی گفت: تعداد ١٠ نفر از بسیجیان فعال این شهرستان در اختیار ما قرار داده شده است که از شنبه آینده بازرسی و نظارت بر کالا‌های اساسی آغاز خواهد شد.

او افزود:قول میدهم کار نظارت بر بازار را طوری انجام دهیم که گران فروشی کاهش پیدا کند.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.