فرماندارصحنه گفت:پیش شرط توسعه روستایی مطالبه گری و پیگیری اعضای شورا‌های روستا‌ها و دهیاران است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛  علیرضا حیدری فرماندار صحنه  با تبریک پیشاپیش روز ده و دهیاری، برگزاری جلسات با شورا‌ها و دهیاران و اطلاع رسانی مناسب به اهالی، تعامل سازنده با اهالی و همکاری با ادارات، درخصوص تلاش دهیاران برای مطالعه و شناخت پتانسیل‌های منطقه خود از قبیل گردشگری، کشاورزی و صنایع نکاتی را یادآور و خواستار تلاش مضاغف دهیاران با توجه به کمبود منابع مالی شد.

او  تاکید کرد: ایجاد وحدت و همدلی و مشارکت بیشتر روستائیان در اداره روستا و سوق دادن دهیاری‌ها بسوی خودکفایی و ایجاد کارآفرینی در روستا با تلاش دهیاران و جذب سرمایه گذار در حوزه فعالیت دهیاری‌ها باید مورد توجه باشد.

فرماندارصحنه همچنین عنوان کرد: هر یک از روستا‌های سطح شهرستان ظرفیت‌های خوبی در حوزه‌های مختلف دارد که باید آن‌ها را شناسایی و در جهت توسعه و آبادانی استفاده کرد.

این مقام با بیان اینکه مطالبه گری اعضای شورا‌های روستا‌ها و دهیاری‌ها پیش شرط توسعه روستایی است، افزود: با رعایت احترام و همکاری با ادارات و شرکت‌های دولتی، عزت نفس روستایی را حفظ کنید و مطالبه گر باشید در غیراینصورت توسعه روستایی محقق نمی‌شود.

حیدری در بخشی از سخنان خود هم بر وضعیت بهداشتی و رفاهی روستایی تاکید کرد و گفت: با وضعیت فعلی در برخی روستا‌ها نمی‌توان انتظار پیشرفت  را داشت چرا که بهداشت و امکانات رفاهی و همچنین زیرساخت‌ها که پیش نیاز توسعه است در این روستا‌ها با مشکل مواجه است.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.