به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، جعفر شهامت مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی اظهار کرد: از تعداد کل تماس ها با سامانه ۱۴۱ تعداد ۱۳ هزار و ۲۷۴ مورد تماس های موفق بوده است.
شهامت با اشاره به اینکه برقراری تماس با سامانه ۱۴۱ استانی شده است افزود: کابران جاده ای می توانند با اپراتورها در استان و همچنین با تهران ارتباط برقرار کنند.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی افزود: در بهار امسال ۱۷۱ مورد تماس توسط اپراتور در تهران پاسخ داده شده است.
او اظهار داشت: شهروندان و مسافران به صورت مستقیم با شمارهگیری ۱۴۱ میتوانند به طریق گویا از آخرین وضعیت راههای استان اطلاع حاصل نمایند.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی افزود: خدماتی که در سامانه ۱۴۱ به مسافران و کاربران جاده ها داده می شود سبب ارتقای وضعیت ترافیک می شود و می تواند ایمنی سفرها را افزایش دهد.
اطلاع از وضعیت جوی جاده ها، انسدادها و یا محدودیت های ترافیکی، ثبت شکایات و انتقاد از مشکلات در جاده ها، ثبت شکایات مسافران حمل و نقل عمومی، ثبت شکایات رانندگان بخش حمل و نقل عمومی از خدمات قابل ارائه در سامانه ۱۴۱ است.
لازم بذکراست درسه ماه نخست امسال به استناد پیام صوتی مردمی سامانه ۱۴۱ تخلف سه راننده درکمیسیون ماده ۱۱ مطرح و اعمال قانون شدند.
انتهای پیام/د