سه کتاب فرهنگی و اجتماعی در شاهرود رونمایی شد

کتاب‌های فرهنگی و اجتماعی «نغمه‌های شاهوار»، «شهاب و شپلو و لباس‌های زمستانی» و «خواب‌های خیس حوا» از سه مولف بومی در شاهرود رونمایی شد.

کتاب‌های «نغمه‌های شاهوار» اثر سید حسین طباطبایی و جواد عامری، «شهاب و شپلو و لباس زمستانی» از فرزانه نعیمی و «خواب‌های خیس حوا» به نویسندگی عشرت السادات میرحسینی که به زیور چاپ آراسته شده است روز چهارشنبه در نشست اعضای شورای شهر و شهردار شاهرود به حاضران معرفی و رونمایی شد.

شهردار شاهرود  گفت: هرچند تفکر و نگرش جهانی در افزایش سطح آگاهی و اطلاعات جامعه از فضای مجازی بر رفتار مردم و خانواده‌ها بسیار موثر بوده و در این حوزه مقاومتی در پذیرش مطالب صورت نگرفته است اما نباید از کتاب و مطالعه مفید غافل شد.

محسن احمدی با بیان اینکه قفسه‌های کتاب به عنوان دکور هم در برخی منازل امروزی رو به فراموشی است، افزود: امروزه وسایل و تلفیقی از لوازم مدرن و قدیمی جایگزین این کتابخانه‌ها شده و تا احیا و بازگشت گسست‌های فرهنگی سال‌های متمادی زمان لازم است.

وی با بیان اینکه همه تلاش‌ها از گذشته تاکنون برای حمایت و جلب نظر نسل کنونی به یار مهربان (کتاب) چندان مفید واقع نشده است، ابراز کرد: خانواده‌ها باید در زمینه کتابخوانی و مطالعه مفید فرزندان بیشتر تلاش کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.