۲ واحد تولیدی لوازم خانگی در ناحیه صنعتی شهرستان گلوگاه راه اندازی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،خیریان پور معاون همآهنگی امور اقتصادی استاندار با حضور در یک واحد تولیدی واقع در ناحیه صنعتی گلوگاه، گفت: این واحد تولیدی در ۳ فاز در حال احداث است که در فاز اول تولید تلویزیون و نمایشگر‌های LED بوده و در فاز دوم به تولید کولر اسپیلیت، داکت اسپیلیت، سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی و پکیج خواهد پرداخت و در فاز سوم تولید لباسشویی و ظرفشویی را در دستور کار خود خواهد داشت.

او افزود: فاز اول این واحد تولیدی با پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصد در حال اجرا بوده که با ۲۲ هزار مترمربع بنا، ۸ سوله با سرمایه گذاری حدود ۲۰۰ میلیارد تومان و با اشتغال ۳۰۰ نفر تا دهه فجر امسال به بهره برداری خواهد رسید.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار مازندران در ادامه از روند احداث یک کارخانه دیگر تولید کننده لوازم خانگی با سرمایه گذاری حدود ۳۰ میلیارد تومان و ایجاد اشتغال بیش از ۶۰ نفر در ناحیه صنعتی گلوگاه بازدید کرد و دستورات لازم را جهت تسریع در بهره برداری از این پروژه را صادر کرد.

در ادامه روند برگزاری جلسات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید مازندران که به صورت کلینیکال در شهرستان‌های استان برگزار می‌گردد، این بار این جلسه در شهرستان گلوگاه و به ریاست خیریان پور معاون همآهنگی امور اقتصادی استاندار تشکیل شد.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.