۲۵۱ واحد متخلف در خراسان جنوبی در سه ماهه نخست امسال تذکر گرفتند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، اشرفی مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان‌جنوبی گفت: همچنین در این مدت ۱۰۷ واحد دارای تخلف در مرحله بررسی و تشکیل پرونده هستند.

 او افزود: در این مدت ۸۱۹ پرونده تخلف به تعزیرات حکومتی ارسال شده که از این تعداد ۴۰۱ پرونده در بخش کالا و خدمات، ۳۲۸ پرونده بخش قاچاق کالا و ارز و ۹۰ پرونده در حوزه بهداشت، دارو و درمان تشکیل شده است.

اشرفی گفت: متهمان این پرونده‌ها به پرداخت ۴ میلیارد و ۲۱۱ میلیون و ۲۸۴ هزار و ۷۱۶ تومان محکوم شدند.


بیشتر بخوانید 


اشرفی افزود: امسال ۱۲۵ اکیپ در گشت سیار با تعزیرات حکومتی همکاری کرده اند، که در این گشت‌ها ۵۸۰ بازرسی توسط تعزیرات حکومتی انجام شده است.

 مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان‌جنوبی بیشترین و پر تکرار‌ترین تخلفات در بخش کالا و خدمات را به ترتیب عدم درج قیمت، گرانفروشی و عدم ارائه فاکتور خرید، در حوزه بهداشت و درمان عدم رعایت دستوالعمل‌های بهداشتی، عدم رعایت مقررات بهداشت محیطی و تهیه و تدارک دارو توسط داروخانه‌ها از محل غیر از شبکه‌های توزیع تعیین شده از سوی وزارت بهداشت و در حوزه قاچاق کالا و ارز خرید، فروش و حمل و نگهداری قاچاق کالا، ورود و خروج از مسیر غیر مجاز و بدون تشریفات گمرکی و نگهدای و فروش کالای قاچاق توسط واحد‌های صنفی عنوان کرد.

انتهای پیام / ط آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.