مرتضی بختیاری گفت: در ماه مبارک رمضان مردم ایران بالغ بر ۵۴٠ میلیارد تومان به کمیته امداد امام خمینی (ره) کمک کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مرتضی بختیاری در مراسم تجلیل از ۵ خیر مسکن ساز استان فارس ضمن قدردانی و ارج نهادن بر تلاش ها و خدمات خیرین، یادآور شد: خیرین مایه دلگرمی جامعه و کمیته امداد هستند زیرا با وجود مشكلات موجود همیشه در حمایت خود از این سازمان ثابت قدم بوده اند.

او با بیان اینکه خیران فارس در قالب مؤسسات خیریه استان ١۵٠٠ جهیزیه به ارزش هر کدام ١٢ میلیون تومان تهیه کردند، افزود: استان فارس در تمامی شاخص‌ها پیشرو بوده است.

بختیاری، در خصوص همایش همدلی مومنانه نیز عنوان کرد: رزمایش همدلی و مواسات انقلابی در جهان ایجاد کرد که تمامی کشورهای دنیا از این اقدامات مردم ایران شگفت زده شده‌اند و یکی از محورهای اصلی استان فارس همدلی تمامی مردم در این رزمایش بود.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور در خصوص دانشجویان تحت پوشش این نهاد، تصریح کرد: بیش از ٨٠ هزار دانشجو در کشور تحت پوشش کمیته امداد هستند که از این تعداد هزار نفر در مقطع دکتری در حال تحصیل اند و این افراد نیز در کنار تحصیل نان آور خانواده نیز هستند.

رئیس کمیته امداد کشور اقدام ساخت مسکن را اقدامی خوب ارزیابی کرد و بیان کرد: خیرین در ساخت مسکن اقدامات بسیار خوبی انجام داده‌اند زیرا اگر حمایت از خانواده‌های نیازمندان وجود نداشته باشد این افراد هیچگاه صاحب خانه نمی‌شوند.

او در خصوص اطعام معنوی نیز یادآور شد: در ماه مبارک رمضان مردم ایران اسلامی بالغ بر ۵۴٠ میلیارد تومان به کمیته کمک کردند و بالغ بر ١١ میلیون غذای گرم و بالغ بر دو میلیون بسته معیشتی نیز از این مبلغ تهیه شده و در اختیار مددجویان قرار گرفت.

رئیس کمیته امداد کشور افزود: مسکن، اشتغال و فرهنگ سازی سه مؤلفه‌ای است که کمیته امداد در آن ها فعالیت می‌کند.

بختیاری گفت: ٨٨ درصد از تسهیلات اختصاص یافته سال قبل در فارس جذب شده و امسال نیز قرار است ۴٠٠ میلیارد تومان تسهیلات برای ایجاد اشتغال ٢٠ هزار نفر در فارس تخصیص یابد.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار