معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان گفت: دولت برای ایجاد آرامش در جامعه مصمم به تامین مایحتاج اساسی مردم در بازار است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، حسین خوش اقبال معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان صبح امروز در دیدار با مدیران فروشگاه‌های زنجیره‌ای اتکا استان کردستان گفت: برای ایجاد فضای امنیت و آرامش در جامعه باید همه برای تامین نیازمندی‌های ضروری زندگی مردم تلاش خود را مضاعف کنیم.

او افزود: نظارت بر روند عرضه و تقاضا در بازار مصرف و فروشگاه‌های زنجیره‌ای برای رعایت قیمت‌های مصوب با هدف تامین نیازمندی‌های زندگی مردم استان باید در اولویت قرار گیرد.

خوش اقبال ادامه داد: در این راستا فروشگاه اتکا به عنوان یکی از فروشگاه‌های تامین اقلام مصرفی مردم می‌تواند نقش مهمی در تامین نیاز مصرف کنندگان استان داشته باشد.

او خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط تحریمی و کرونایی کشور لذا فروشگاه اتکا می‌تواند بخشی از توان خود را برای تامین نیاز مصرفی بازار اختصاص دهد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان در پایان گفت: به دلیل وجود فشار افتصادی بر مردم لذا در این رابطه فروشگاه‌های عرضه کالا‌های اساسی باید با لحاظ کردن حداقل سود ممکن بتوانند کالا‌های مورد نیاز را با بهترین کیفیت در اختیار مردم قرار دهند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.