مدیرعامل بانک مسکن استان اردبیل از تمدید بخشودگی جرائم معوقه بانک مسکن تا پایان تیرماه در استان اردبیل خبر داد.

ابوالفضل کوهی، مدیر عامل بانک مسکن استان اردبیل در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، گفت: با پیگیری‌های هیات مدیره بانک مسکن بخشودگی جرائم معوقه بانک مسکن تا پایان تیرماه امسال در استان اردبیل تمدید شد.

او افزود: از عموم شهروندان تقاضا داریم تا با پرداخت بدهی‌ها و اقساط تسهیلات خود نسبت به مساعدت و همیاری کارکنان بانک مسکن در خانه دار کردن تعداد بیشتری از خانوار‌های استان اردبیل کمک کنند.

مدیر عامل بانک مسکن استان اردبیل از افزایش تسهیلات بانکی به واحد‌های احداثی خبر داد و افزود: امسال طبق سیاست‌های اعتباری موجود با افزایش تسهیلات به واحد‌های احداثی به سازندگان حرفه‌ای و مجتمع سازان که با بانک مسکن مراودات مالی دارند نسبت به افزایش سقف آن اقدام کرده ایم.

کوهی تصریح کرد: به سازندگان حرفه‌ای با استفاده از فناوری‌های نوین ۲۲۰ میلیون تومان در مرکز استان و ۱۸۰ میلیون تومان در سایر شهر‌های استان تسهیلات اعطا می‌شود.

او بیان کرد: سازندگان حرفه‌ای بدون استفاده از فناوری‌های نوین ۱۷۰ میلیون تومان در مرکز استان و ۱۴۰ میلیون تومان نیز در سایر شهر‌های استان اردبیل و مجتمع سازان تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان در مرکز استان و سقف ۸۰ میلیون تومان در سایر شهر‌های استان تسهیلات مشارکت مدنی پرداخت می‌شود.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.