پرچم آستان قدس رضوی در آب‌های نیلگون خلیج‌فارس با استقبال و حضور مردم بوشهر برافراشته شد.

پرچم آستان قدس رضوی در آب‌های خلیج فارس برافراشته شدبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، در آستانه میلاد امام رضا (ع) و دهه کرامت با حضور خدام رضوی، پرچم متبرک امام رضا (ع) در آب‌های خلیج فارس به اهتزار درآمد.

خادمان حرم مطهر رضوی ضمن تجدید میثاق با شهدای ۸ سال دفاع مقدس و شهدای گمنام با رزمندگان، ایثارگران و خانواده‌های شهدا دیدار و گفتگو کردند.

عبدالحمید خورشیدی دبیر ستاد زیر سایه خورشید شهرستان جم در این مراسم بیان کرد: خادمان حرم امام رضا(ع) پس از ادای احترام به مقام شامخ شهدا از مادر شهید عبداله رستمی خواه و ابراهیم بکران خیر مبارزه با ویروس کرونا تقدیر کردند.

خورشیدی افزود: در مسیر حرکت کاروان عشق، با همکاری اداره بنیاد شهید و کمیته امداد از کلیه خانواده‌های معظم شهدا و خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد و ۶ خانواده موفق تقدیر شد.

در ادامه این حرکت فرهنگی و کشوری کاروان زیر سایه خورشید با حضور در بیمارستان توحید جم با مدافعان سلامت این شهرستان دیدار و از پرستاران تلاشگر حوزه سلامت تقدیر و تشکر کردند.

اجرای گروه سرود یا ضامن آهو مجتمع مسکونی پارس جم در بدو ورود کاروان زیر سایه خورشید در بیمارستان حال و هوای معنوی این روز‌ها را دو چندان کرد.

برنامه پایانی کاروان زیر سایه خورشید درجوار آرامگاه شهید خوشنام خفته در پارک پردیس جم با حضور تنی چند از مسئولان و مردم ولایت مدار شهرستان جم برگزار و مراسم وداع با پرچم متبرک حرم علی بن موسی الرضا (ع) اجرا شد.

 

اجرای گروه سرود یا ضامن آهو در بدو ورود کاروان زیر سایه خورشید به بوشهر

ورود کاروان زیر سایه خورشید به بیمارستانی در بوشهر

ادای احترام خادمان حرم رضوی به مقام شامخ شهدا در بوشهر

پرچم آستان قدس رضوی بر فراز آب‌های خلیج فارس

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.