معاون جوانان جمعیت هلال احمر استان از ساخت مجموعه تصویری «مدرسه بشر دوستی» در قزوین خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، نادر میرزایی معاون جوانان جمعیت هلال احمر استان گفت: حوزه دانش آموزی این معاونت با توجه به اهمیت نگرش رفتار‌های مهربانانه و بشردوستانه در بین دانش آموزان، اقدام به طراحی، ساخت و تدوین مجموعه تصویری «مدرسه بشردوستی» کرد.

میرزایی با بیان اینکه مجموعه «مدرسه بشر دوستی» در فضای مجازی توزیع و منتشر خواهد شد، افزود: این مجموعه در واقع سیمای دانش آموزان بشردوست را به نمایش می‌گذارد و رویکرد آن در واقع در میان گذاشتن اهداف جمعیت هلال احمر و نوع نگرش مهربانانه و رفتار‌های بشردوستانه است.

او با بیان اینکه در این مدرسه و در هر برنامه، مباحث در قالب‌های مختلف علمی، هنری و ادبی و به صورت خلاق مطرح می‌شود در ادامه گفت: آموزش کمک‌های اولیه، آشنایی با مفاهیم بشردوستی، تمرین و مشق رفتار‌های مهربانانه، توجه به مفاهیم عمیق تری از رفتار‌های مهربانانه در جامعه و جلب توجه بچه‌ها به کلماتی مثل صلح و بشر دوستی و بررسی لایه‌های درونی‌تر آن، از جمله مباحثی است که مورد توجه قرار می‌گیرد.

معاون جوانان جمعیت هلال احمر استان گفت: این مجموعه از یک سو تقویت روحیه نوع‌دوستی و رفتار‌های مهربانانه در بین دانش آموزان را به تصویر می‌کشد و از سویی دیگر تفاهم، همکاری، برقراری دوستی و ترویج صلح را برای آن‌ها به نمایش خواهد گذاشت.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار