علی یعقوبیان، دوچرخه سوار معلول کرمانی به عشق سردار سپهبد "شهید حاج قاسم سلیمانی" از قبر مطهر "شهید الله دادی" در پاریز شهربابک تا مزار "حاج قاسم" در کرمان را رکاب زد.

دوچرخه سواری که ۲۵۰ کیلومتر به عشق حاج قاسم رکاب زد

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، به مناسبت دهه کرامت و میلاد آقا علی بن موسی الرضا (ع)، علی یعقوبیان، دوچرخه سوار معلول کرمانی که اصالتاً پاریزیست، به عشق سردار سپهبد "شهید حاج قاسم سلیمانی" از قبر مطهر "شهید محمدعلی الله‌دادی" (از سرداران و فرماندهان نظامی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و شاخه نیروی قدس که ۲۸ دی ۱۳۹۳ در حمله موشکی اسرائیل در منطقه مزرعه الامل به درجه‌ی رفیع شهادت نائل آمد)، در پاریز شهربابک تا مزار "حاج قاسم" در کرمان را رکاب زد.

میثم پاریزی، مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان در حاشیه‌ی مراسم استقبال از این رکابزن مس سرچشمه که ۲۵۰ کیلومتر را به عشق حاج قاسم رکاب زده بود، ضمن سلام و درود به روح بلند و ملکوتی شهدا، امام شهدا، شهدای انقلاب، شهدای جنگ تحمیلی، شهدای مدافع حرم و به ویژه شهدای مقاومت، سید شهدای مقاومت، افتخار دیار کریمان، استان پهناور کرمان، سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و سردار پورجعفری، از یعقوبیان که حرکت خود را از قبر مطهر شهید الله دادی در پاریز شروع کرده و امروز به گلزار شهدای کرمان و مزار مطهر سردار سلیمانی رسیده، قدردانی کرد و گفت: این ورزشکار شایسته، حدود۲۵۰ کیلومتر رکاب زده است.

دوچرخه سواری که ۲۵۰ کیلومتر به عشق حاج قاسم رکاب زد

او با تشکر از تمام ارگان‌ها و نهاد‌هایی که تلاش کردند تا این حرکت زیبای فرهنگی رقم بخورد، افزود: مجموعه باشگاه مس پاریز، مجموعه تربیت بدنی کارکنان مس سرچشمه، هیئت‌های استانی به ویژه هیئت جانبازان و معلولین و مجموعه بسیج ورزشکاران تلاششان در این کار فرهنگی ستودنیست.

دوچرخه سواری که ۲۵۰ کیلومتر به عشق حاج قاسم رکاب زد

پاریزی ابراز امیدواری کرد: همه ورزشکاران در هر جایگاهی که قرار دارند از شهدایی که در حقیقت پهلوانان واقعی این سرزمینند تأسی بگیرند و این مسیر و راه با الگوی مناسب پهلوانی و اخلاق ادامه پیدا کند.

دوچرخه سواری که ۲۵۰ کیلومتر به عشق حاج قاسم رکاب زد

او تصریح کرد: امروز باید بدانیم در حوزه ورزش اگر فعالیتی می‌شود، اگر افتخاری وجود دارد، ما پرچمداران کشوری هستیم که افتخارش شهدا هستند، ما پرچمداران استانی هستیم که افتخارش سردار سلیمانیست و همه ما امیدواریم در این مسیر گام برداریم و همواره در مسیر شهدا باشیم.

دوچرخه سواری که ۲۵۰ کیلومتر به عشق حاج قاسم رکاب زد

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان ابراز امیدواری کرد: روزبه‌روز در حوزه ورزش شاهد حاکمیت اخلاق باشیم.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.