باشگاه پرسپولیس درباره حواشی رخ داده درباره صفحه مجازی این باشگاه بیانیه‌ای را صادر کرد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، شروع همکاری با یک گروه فعال در فضای مجازی با عنوان کمپین پرسپولیس، تحلیل‌ها و تفسیر‌های متفاوتی را در پی داشت که بی شک برای هر تجربه جدیدی قابل پیش بینی است. اما باشگاه پرسپولیس بر خود واجب می‌داند برای روشن شدن اهداف و دستاورد‌های این کمپین نکاتی را متذکر شود:

اول: پرسپولیس بدون اغراق معروف‌ترین والبته محبوب‌ترین برند در ایران است؛ نامی که می‌تواند در مشارکت با کسب وکار‌های خرد موجب رونق و اعتبار ایشان شود. بدیهی است در تصمیم گیری برای حضور در این کمپین این مهم هم جزو تکالیف اجتماعی پرسپولیس درنظر گرفته شده است.


بیشتر بخوانید


دوم: هیچ هواداری برای حضور در این کمپین مجبور به پرداخت پول و هزینه نبوده و نیست و تنها با دنبال کردن صفحات مورد علاقه اش در اینستاگرام به آن می‌پیوندد. البته که درآمد حاصل از این کمپین هم بدون هیچ واسطه مستقیم به حساب باشگاه واریز خواهد شد.

سوم: در انتخاب برند‌هایی که در این کمپین شرکت کرده اند نهایت دقت صورت گرفته تا شان و منزلت نام بزرگ پرسپولیس که در کنار آن قرار گرفته، حفظ شود. با این وجود دنبال کردن پیج‌های اسپانسر‌ها صرفا در راستای حمایت از کمپین مشترک انجام پذیرفته و قرار گرفتن ایشان در لیست دنبال شوندگان لزوماً به معنای تایید محتوا، سرویس‌ها و محصولات ارائه شده نمی‌باشد؛ بنابراین راستی آزمایی این صفحات و نیز استفاده از خدمات آن‌ها با هواداران و دنبال کنندگان فهیم صفحه رسمی باشگاه است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Germany
ناشناس
۱۹:۵۹ ۱۲ تير ۱۳۹۹
برند خخخ
آخرین اخبار