مدیر شبکه بهداشت و درمان ایذه گفت: سایت دفن زباله‌های بیمارستانی در شهرستان ایذه وجود ندارد و کسی برای رفع این مشکل همکاری نمی‌کند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حسین شاهولی مدیر شبکه بهداشت و درمان ایذه گفت: زباله‌های بیمارستانی پس از ضدعفونی شدن باید در سایت دفن زباله تخلیه شوند، ولی این شهرستان از داشتن چنین مکانی محروم است.

او افزود: براساس دستورالعمل‌های بهداشتی، باید زباله‌های بیمارستانی بوسیله دستگاه مخصوص ضدعفونی و بی‌خطرسازی و سپس به سایت دفن زباله منتقل شوند، ولی پس از گذشت سال ها، شهرستان ایذه همچنان با مشکل نبود سایت زباله مواجه است.

شاهولی اظهار داشت: در صورتیکه مکانی برای دفن زباله بیمارستانی در اختیار شبکه بهداشت و درمان ایذه قرار گیرد، این نوع زباله‌ها با مخلوط آهک دفن می‌شوند، اما در این زمینه هم با ما همکاری نمی‌شود، البته مشکل دفن زباله فقط مختص بیمارستان نیست و همه شهرستان با این مشکل دست و پنجه نرم می‌کند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان ایذه با اشاره به اخذ مجوز‌های لازم برای ساخت مکانی به منظور نصب یک دستگاه ضدعفونی جدید در بیمارستان شهدای این شهرستان اشاره و بیان کرد: تلاش می‌کنیم هرچه زودتر این مکان احداث و دستگاه مذکور نصب شود و بخشی از مشکلات مربوط به زباله‌های بیمارستانی و عفونی رفع گردد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.