معاون امور فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی از ارسال هزار و ۹۳۴ اثر به دبیرخانه جشنواره کمی "کرونا در انعکاس رسانه ای"خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، رمضانی معاون امور فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی،گفت: فراخوان جشنواره اسفند پارسال برای تمامی پایگاه‌های فعال دارای مجوز استان، ارسال شده است.

او موضوع جشنواره را تهیه و تولید آثار در رابطه با اطلاع رسانی درخصوص پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، میزان نظرسنجی مردم در پیشگیری از پراکندگی گسترده ویروس و همه گیری آن، اقدامات و عملکرد نظام، دولت و علوم پزشکی در کنترل و پیشگیری و درمان، اقدامات نیکوکارانه مردم در جهت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، کمک‌های مومنانه، گزارش اقدامات بازرسی، نظارت و برخورد با محتکران و متخلفین، پویش در خانه بمانیم و عید دیدنی مجازی و هر نوع اثر در رابطه با موضوع کرونا عنوان کرد.


بیشتر بخوانید


رمضانی بیان کرد: تولیدات در قالب‌های خبر، مصاحبه، گزارش، عکس، تیتر، یادداشت، کاریکاتور و متن‌های آموزشی تا پایان خردادماه به دبیرخانه ارسال شدند.

معاون امور فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی با بیان اینکه پایگاه‌های خبری شهرستان بیرجند بیشترین آثار را به این جشنواره ارسال کرده اند، ادامه داد: بیشترین تولیدات ارسالی نیز در قالب خبر است.

انتهای پیام/ ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.