۳۳ سارق و خرده فروش موادمخدر در اجرای طرح رعد و فاتح در شهرستان قائم شهر دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،سرهنگ مهدی خادمی فرمانده انتظامی شهرستان قائم شهر، گفت: به منظور پاسخ به درخواست مطالبات مردمی برای ارتقاء امنیت عمومی، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با هدف پاکسازی نقاط آلوده و مبارزه با سرقت‌های خرد و برخورد با هنجارشکنان و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی در شهرستان قائم شهر به مرحله اجرا درآمد.

او افزود: در اجرای این طرح ۳ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف شد و ۲۰ خرده فروش موادمخدر به همراه ۱۳ سارق دستگیر شدند.

سرهنگ خادمی گفت: بازدید از ۲۱ باب واحد صنفی و پلمب ۳ واحد صنفی متخلف، اخطار تعطیلی و پلمب ۵ واحد صنفی به علت عدم رعایت ضوابط و نداشتن پروانه کسب از دیگر اقدامات پلیس در راستای اجرای این طرح بوده است.

او افزود: بدون شک پلیس در راستای برقراری امنیت در جامعه و برقراری احساس آرامش و رضایت در میان شهروندان با جدیت هر چه تمام‌تر با عاملان توزیع و فروش مواد مخدر و هنجار شکنان و کسانی که به هر نحوی بخواهند برای شهروندان ایجاد مزاحمت و قصد اختلال در نظم عمومی را داشته باشند، برخورد قانونی خواهد کرد و در این راه با هیچ فردی مماشات نخواهد داشت.

فرمانده انتظامی شهرستان قائم شهر ضمن تقدیر و تشکر از همکاری شهروندان در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی، گفت: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند و با پلیس خدمتگزار خود در تامین امنیت جامعه مشارکت کنند.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.