پیمان جهانگیری گفت: تحول در حوزه اشتغال شهرستان از اولویت‌های ما است و حمایت از بخش خصوصی و طرح‌های اشتغالزا را در برنامه داریم.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، پیمان جهانگیری فرماندار اندیمشک گفت: حمایت از بخش خصوصی و طرح‌های اشتغالزایی در این شهرستان لازم است و تحول در حوزه اشتغال شهرستان از اولویت‌های ما است و برای تسریع در روند تحقق پروژه‌های محوری شهرستان با هدف ایجاد فرصت شغلی تلاش شبانه روزی می‌شود.

او با بیان اینکه بومی گزینی در طرح‌های محوری شهرستان مورد توجه جدی قرار گیرد افزود: نشست بررسی چندطرح اشتغالزایی، دانش بنیان با حضور مسئولان ادارات تعاون کار ورفاه اجتماعی، صنعت معدن و تجارت، معاون  جهاد کشاورزی و کارشناس اشتغال برگزار شد.  

جهانگیری بیان داشت: در سطح اندیمشک پروژه‌های بزرگ اشتغال زایی مانند پتروشیمی، فولاد، نیروگاه و سایر طرح‌های محوری در اندیمشک در زمینه اشتغالزایی و رونق اقتصادی در دست اجرا است که رفع موانع این طرح‌ها نیازمند همدلی جمعی و تلاش جدی مدیران است و طی سال‌های اخیر شاهد جهش بسیار خوبی در زمینه طرح‌های عمرانی در بخش‌های مختلف شهرستان بودیم.

انتهای پیام/م


 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار