سردار مهری گفت: مدت آموزش رزم مقدماتی سربازان به علت تشدید شیوع ویروس کرونا و حفظ سلامتی سربازان، کماکان یک ماهه بوده و تا اطلاع ثانوی استمرار خواهد داشت.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،سردار "تقی مهری " اظهار داشت: با توجه به ابلاغ ستاد کل نیرو‌های مسلح، مدت آموزش رزم مقدماتی سربازان به علت تشدید شیوع ویروس کرونا و نیاز به رعایت حداکثری پروتکل‌های بهداشتی و حفظ سلامتی سربازان عزیز، با یک ماه کاهش، کماکان تا اطلاع ثانوی به صورت یک ماهه استمرار خواهد داشت.

وی تاکید کرد: هر گونه تصمیم گیری در خصوص تغییر مدت زمان این دوره به شرایط تداوم شیوع این بیماری در آینده بستگی داشته و در زمان مقرر تعیین تکلیف و اطلاع رسانی می‌شود.

رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا گفت: متقاضیان در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر می‌توانند از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان به نشانی www.vazifeh.police.ir، سامانه تلفن گویا به شماره ۰۹۶۴۸۰ و یا کانال سازمان در سروش به نشانی @khabaresarbazi از آخرین اخبار مربوطه مطلع شوند.

بیشتر بخوانید

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۰ ۱۸ تير ۱۳۹۹
بچه های مردم را با اتوبوس اعزام نکنید کرونا قرمز است
اگه میخواین اعزام کنید باید سلامتی سربازان را تامین و تضمین کنید، اصلا پادگان ها انگار هرکسی سره خود وله و هرکی به هرکیه و هیچکس انگار بزرگتر نیست
واسه اعزام به هر سرباز یک بلیط هواپیما بدید بچه های مردم که تو این کرونا اصلا از خونه بیرون نمیرن حالا باید ۱۲ ساعت تو اتوبوس بشینن تا به مقصد آموزشی برسن؟؟؟؟ که آخرش چی بشه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۵ ۱۹ تير ۱۳۹۹
با سلامتی فرزندانمان بازی نکنید ما نمیتوانیم فرزندانمان که به دلیل کرونا از تاکسی هم استفاده نمیکنند حالا با اتوبوس به آموزشی بفرستیم اگر بیمار شوند چه کسی پاسخگو است؟؟؟
آخه چرا هیچکس به فکر فرزندانمان نیست ، مسئولین چرا به فکر سلامتی سربازان نیستند؟
چه کسی پاسخگو است؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۷ ۲۵ تير ۱۳۹۹
Yjc پیگیری کردی؟ پاسخ چی شد؟
آخرین اخبار