تسهیلات ۴۰ میلیونی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) را چه کسانی می‌گیرند؟

ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) برای توانمند سازی روستائیان خراسان جنوبی، ۴۰ میلیون تومان تسهیلات کم بهره پرداخت می‌کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، موسوی رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در خراسان جنوبی امروز در دیدار فرمانده مرزبانی استان گفت: اجرای طرح‌های اشتغال زا در مناطق روستایی مرزی در اولویت برنامه‌های این ستاد است که به متقاضیان تا سقف ۴۰ میلیون تومان تسهیلات پرداخت می‌شود.

او با بیان اینکه اولویت پرداخت این تسهیلات به عشایر و مرزنشینان است، افزود: در اجرای طرح‌های اشتغالزایی ۸۰۰ هزار رأس دام سبک و ۸ هزار رأس دام سنگین به روستائیان تحویل شده است که محصولات لبنی و پروتئینی آنان را نیز ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) خرید تضمینی می‌کند.

موسوی بیان کرد: از سال ۱۳۸۸ که ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) در استان راه اندازی شده، بیش از ۸۰۰ میلیارد تومان در بخش‌های اشتغال روستایی، ساخت مساجد و مدارس، ساخت خانه‌های بهداشت و آب رسانی به روستا‌های فاقد آب شرب هزینه شده است.


بیشتر بخوانید


رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در خراسان جنوبی اظهار کرد: ستاد اجرای فرمان امام خمینی (ره) کمک کار دولت است و با افتخار در جا‌هایی که کمبود وجود دارد، ورود می‌کند.

مهاجرت معکوس به روستا‌ها با پرداخت تسهیلات اشتغالزایی ستاد

مسروری فرمانده مرزبانی استان هم در دیدار با رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در خراسان جنوبی تصریح کرد: طرح‌های اشتغالزای این ستاد در مناطق مرزی باعث شده مردم دوباره به روستا‌ها برگردند و با انگیزه‌ای مضاعف، در مناطق بکر مرزی از حوزه‌های آب، معادن و مراتع، بیشتراستفاده کنند.

او افزود: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) خدمات زیادی برای اشتغال زایی و محرومیت زدایی در حوزه‌های پژوهش، تولید و اقتصاد انجام می‌دهد که مردم از خیلی از این خدمات اطلاعی ندارند.

مسروری با قدردانی از همکاری این ستاد برای توزیع بیش دو هزار و ۵۰۰ بسته پروتئینی در مناطق مرزی و عشایر گفت: ظرفیت‌های زیادی در مناطق مرزی و عشایری خراسان جنوبی وجود دارد که تلاش می‌کنیم از توانمندی ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) در روستا‌های حاشیه نوار مرز برای توسعه کشاورزی، دامپروری و معادن استفاده کنیم.

انتهای پیام/ ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.