سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان، درباره شرایط فولاد و بلاتکلیفی این تیم صحبت کرد.

بعلوی: ما نگران سلامت مردم و جامعه ورزش هستیمه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد علوی، سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: متاسفانه ۱۶ نفر از اعضای تیم ما مبتلا به کرونا شدند که ۱۱ نفر از بازیکنان و ۵ نفر از کادر باشگاه هستند. برای شفاف‌سازی به سازمان لیگ نامه ارسال کردیم، سلامت بازیکنان و جامعه ورزش برای ما اهمیت دارد.

علوی ادامه داد: قرنطینه تیمی با بالای ۲۵ درصد ابتلا، شامل تیم ما هم می‌شود، بالای ۳۵ درصد از اعضای تیم ما مبتلا هستند.

علوی گفت: ما در حال حاضر در اردو هستیم و نمی‌دانیم چه کار کنیم. طبق دستور باید بازی لغو شود. اگر این اتفاق نیفتد مجبور هستیم بازیکنان کرونایی را بازی دهیم، در نتیجه باید بازی لغو شود.

سرپرست تیم فولاد گفت: بعضی از بازیکنان مبتلا در اهواز قرنطینه شدند، چرا که در آزمایش اول به آن‌ها مشکوک شدیم.

علوی افزود: این بیماری شوخی بردار نیست. تنها کار این است که فکر سلامتی مردم و بازیکنان باشیم. قطعا تمامی ما درگیر این موضوع هستیم. از ابتدا تیم ما اعلام کرد که به هیچ عنوان قصد بازی نداریم. جایگاه برای ما فرقی نمی‌کند. متاسفانه برخی فکر می‌کنند در حال حاضر که در جایگاه سوم هستیم، عمدا می‌خواهیم بازی‌ها لغو شود. سلامتی جامعه فوتبال بسیار مهم‌تر است. خواهش می‌کنیم برای این موضوع یک فکر اساسی کنند. نزدیک به ۱۴ نقطه از ایران وضعیت قرمز دارند که مدام این وضعیت رو به افزایش است.

او تصریح کرد: ما در تیم بازیکن فیکس و ذخیره نداریم، بازیکنان بسیار خوب کار کردند. در عرض ۴ یا ۵ روز، این اتفاق افتاد و تست‌ها مثبت و بازیکنان مبتلا شدند. بیت سعید وضعیت سختی در ابتلا به این بیماری را گذراند و خیلی اذیت شد. کل خانواده او و تیم ما درگیر این موضوع شدند.

علوی در پایان افزود: هنوز نامه یا تماسی از سازمان لیگ دریافت نکرده ایم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.