سرمربی شاهین شهرداری بوشهر گفت: باید منتظر لغزش دیگر تیم‌ها باشیم و در ادامه مسابقات نتایجی در شان شاهین کسب کنیم.

کریمیان: روی اشتباه ساده گل خوردیم/ باید منتظر لغزش دیگر تیم ها باشیمبه گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مهرداد کریمیان، سرمربی تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر پس از بازی تیمش برابر پرسپولیس اظهار داشت: نیمه اول را خوب شروع کردیم و به اهداف تاکتیکی مدنظرمان رسیدیم. موقعیت زیادی به پرسپولیس ندادیم و تا قبل از ۱۰ نفره شدن آن ها، بازی خوبی انجام دادیم.

کریمیان در ادامه گفت: در نیمه دوم عملکرد پرسپولیس بهتر از ما بود و روی یک اشتباه ساده دروازه ما باز شد. در برخی صحنه‌ها خوب کار نکردیم. به هر حال وقتی تیمی می‌بازد باید دنبال نقاط ضعفش بگردد. امیدوارم در آینده جایگاه ما در جدول بهتر شود.

سرمربی شاهین شهرداری بوشهر در خصوص قضاوت داور بازی گفت: در مورد عملکرد داور اصلا صحبت نمی‌کنم، زیرا در حیطه وظایف من نیست. البته تیم داوری خوب کار کرد و زحمت زیادی کشید. کاظمی و همکارانش در این بازی عملکرد خوبی داشتند.

او در پاسخ به این سوال که چه برنامه‌ای برای هفته‌های باقی مانده لیگ برتر دارد گفت: باید منتظر لغزش دیگر تیم‌ها باشیم. باید تلاش کنیم و با تمرکز بیشتر در بازی‌های پیش رو نتایجی بگیریم که در شان شاهین و هوادارانش باشد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار