سرپرست دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی از افزایش مبتلایان به ویروس کرونا در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، سید احمد هاشمی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی با اشاره به کاهش محدودیت‌ها و عدم توجه مردم به رعایت پروتکل‌های بهداشتی، گفت:در حال حاضر شاهد سیر صعودی مبتلایان به بیماری کووید ۱۹ در کشور و سطح استان هستیم.

هاشمی با بیان راهکار‌های جدی‌تر مقابله با ویروس کرونا افزود:از فردا استفاده از ماسک برای کارکنان ادارات، سازمان‌ها، بیمارستان‌ها،درمانگاه‌ها و همچنین مراجعه کنندگان به این مراکز الزامی است.


بیشتر بخوانید:

شناسایی ۱۷ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در خراسان شمالی

احتمال بازگشت محدودیت‌های کرونایی در خراسان شمالی


او با تاکید بر اینکه مردم در محیط‌های عمومی و هنگام استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی باید از ماسک استفاده کنند، اظهار کرد:خدمات دهی به افرادی که بدون ماسک هستند، انجام نمی‌شود.

هاشمی بااشاره به تشدید نظارت‌ها در استان، عنوان کرد:تالار‌ها، رستوران‌ها و تمام اماکن تهیه و توزیع مواد غذایی باید با ظرفیت ۵۰ درصد و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی فعالیت کنند؛ در غیر اینصورت برخورد قضایی صورت می‌گیرد.


بیشتر بخوانید:

تشدید نظارت بر بازار با بیش از ۲ هزار بازدید نظارتی

تشدید نظارت‌ها برای کنترل سیر صعودی ابتلا به کرونا ویروس


سرپرست دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی بااشاره به قرار گیری خراسان شمالی بین دو استان گلستان و خراسان رضوی گفت:با توجه به اینکه خراسان شمالی به مرحله هشدار قرمز نرسیده است، به همین جهت هنوز محدودیت ترافیکی در مبادی ورودی و خروجی استان اعمال نشده است.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.