رئیس شورای اسلامی مرکز چهارمحال و بختیاری گفت: با تدوین شیوه نامه جدید، بدهی شهروندان شهرکردی به شهرداری قسط بندی خواهد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، حیدر علیپور رئیس شورای اسلامی مرکز چهارمحال و بختیاری در نشست علنی شورای اسلامی با اشاره به مصوبه شورای اسلامی شهرکرد در خصوص تعیین تکلیف بدهی مردم به شهرداری اظهار داشت: بر اساس این مصوبه و با تدوین شیوه‌نامه جدید، بدهی شهروندان شهرکردی به شهرداری قسط بندی خواهد شد.

او افزود: بر اساس این شیوه نامه، شهروندانی که تا سقف چهار میلیارد ریال به شهرداری بدهکارند، می‌توانند با دو ضامن بدهی خود را قسط بندی کنند.


بیشتر بخوانید


علیپور اضافه کرد: در همین راستا بدهی‌های چهار تا ۱۰ میلیارد ریالی با سه ضامن و بدهی ۱۰ میلیارد ریال به بالا با چهار ضامن قابل قسط بندی است.

او ادامه داد: بر این اساس شهروندان شهرکردی می‌توانند با مراجعه به شهرداری نسبت به تعیین تکلیف بدهی خود و قسط‌بندی آن تا سقف ۳۶ ماه اقدام کنند.

علیپور با اشاره به وضعیت شیوع ویروس کرونا در جامعه گفت: مسئولان باید سلامت مردم را جدی بگیرند.

او افزود: شورای اسلامی مرکز چهارمحال و بختیاری از مردم می‌خواهد تا ضمن استفاده از ماسک در مکان‌های عمومی نسبت به رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و فاصله اجتماعی اقدام کنند.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار