فرماندار تربت حیدریه گفت: این شهرستان در شرایط قرمز و پرخطر ویروس کرونا قرار گرفته است که محدودیت ها دوباره بر می گردد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، علی رستمی فرماندار تربت‌حیدریه گفت:با توجه به اعلام وضعیت پرخطر و قرمز، برابر تصمیمات ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا ویروس محدودیت‌های لازم را در بازار، اماکن عمومی و سایر نقاط هدف اعمال خواهیم کرد.

او افزود: حفظ سلامتی مردم در اولویت است و از شهروندان در خواست می شود ضمن رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی از رفت و آمد‌ها و سفر‌های غیر ضروری خودداری کنند..

محدودیت‌های کرونایی برگشت

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، الهام بهره‌مند جانشین رئیس دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه گفت: محدودیت‌های کرونایی در این شهرستان از سه شنبه ۱۷ تیرماه امسال اجرا می‌شود.

او افزود:  با توجه به قرار گرفتن تربت حیدریه در وضعیت قرمز، محدودیت‌هایی از جمله تعطیلی کلیه تالار‌های پذیرایی، محدودیت خدمات رستوران‌ها فقط به صورت غذای بیرون بر، تعطیلی کلیه آرایشگاه‌های زنانه ودر خصوص آرایشگاه‌های مردانه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی  برقرار شده است.

بیشتر بخوانید
 جانشین رئیس دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه ادامه داد: محدودیت ساعت کاری، استفاده از سیستم حمل و نقل شهری با ظرفیت ۵۰ درصد و رعایت دقیق دستورالعمل‌ها و ابلاغ الزام استفاده از ماسک برای عموم، کارمندان و مراجعین به دستگاه‌های خدماتی می‌باشد.

بهره مند ضمن هشدار در خصوص میزان شیوع بیماری کووید ۱۹ بیان کرد: مردم هشدار‌ها را جدی بگیرند و با رعایت فاصله گذاری هوشمند و اجتماعی، استفاده از ماسک و توجه به پروتکل‌های بهداشتی در کاهش ابتلا و انتقال این بیماری همراهی کنند.
 
انتهای پیام// ا.غ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار