قهرهمگانی با افراد فاقدماسک در اماکن عمومی

مدیر سلامت محیط و کار دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: مجموعه‌های اداری، تجاری و اماکن عمومی در مشهد و استان خراسان رضوی بایستی از پاسخگویی به افراد فاقد ماسک خودداری کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، علی اصغر حسنی مدیر سلامت محیط و کار دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: : ماسک زدن از امروز در تمامی مکان‌های مسقف در مناطق زیر پوشش این دانشگاه در خراسان رضوی با هدف پیشگیری از انتقال بیماری اجباری شده است و با مجموعه‌هایی که به موارد ابلاغی در این زمینه توجه نکنند طبق قانون برخورد می‌شود.

او افزود: در معابر عمومی افراد باید خود رعایت کنند تا دیگران هم خودشان را ملزم به استفاده از ماسک و رعایت فاصله اجتماعی کنند.

مدیر سلامت محیط و کار دانشگاه علوم پزشکی مشهد از مهر و موم ۴۱۰ مکان که صاحبان آن‌ها در این زمینه تخلف کرده‌اند خبر داد و ادامه داد: مسوولیت نظارت بر برگزاری مجالس شادی و ترحیم در مکان‌های شخصی همچون منازل و خانه باغ‌ها با پلیس اماکن است و نظارت‌های دانشگاه در مکان‌هایی همچون هتل‌ها، تالارها، رستوران‌ها، مساجد، حسینیه‌ها و تکایاست.

بیشتر بخوانید
  • لزوم استفاده از ماسک در ادارات

    حسنی بیان کرد: کاهش ۷۵ درصدی همکاری شهروندان در رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، افزایش بیماران و فوتی‌های ناشی از کرونا را در مشهد و خراسان رضوی به دنبال داشته است.
 
انتهای پیام// ف.غ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار