استاندار لرستان گفت: استان کاملاً در وضعیت هشدار است، برای بهبود شرایط مردم و دستگاه‌های اجرایی در عمل به مصوبات و نکات بهداشتی همکاری داشته باشند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، خادمی استاندار لرستان گفت: بررسی‌های به عمل آمده نشان از آن دارد که رفتار ویروس کرونا قابل پیش بینی نیست و هر لحظه احتمال تغییر شرایط وجود دارد.

او اظهار داشت: با توجه به اینکه در بحث امکانات مراکز درمانی با محدودیت رو به رو هستیم ممکن است با افزایش تعداد بیماران شرایط سخت‌تر شود که نباید اجازه دهیم به این سمت پیش برویم.

خادمی با اشاره به اینکه استان کاملاً در وضعیت هشدار قرار دارد، تصریح کرد: برای بهبود شرایط، مردم و دستگاه‌های اجرایی در عمل به مصوبات و نکات بهداشتی همکاری داشته باشند.

استاندار لرستان خاطرنشان کرد: با در نظر گرفتن وضعیت بیماری استان از امروز به مدت ۱۰ روز محدودیت‌هایی در استان وضع می‌گردد که همکاری مردم برای اجرای آن‌ها ضرورت دارد.

خادمی افزود: امیدواریم با اعمال این محدودیت‌ها شرایط استان به سمت بهبودی پیش رود که رعایت نکات بهداشتی و عدم حضور در تجمعات در این رابطه اثر گذار خواهد بود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.