رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی استان کرمانشاه با اشاره به شیوع کرونا و تعطیلی استخر‌ها تمایل به سمت شما در رودخانه‌ها افزایش یافته گفت: از ابتدای امسال ۱۲ نفر در سراب‌ها و رودخانه‌ها غرق شدند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛  صائب مدرسی رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی استان کرمانشاه گفت: با توجه به شیوع کرونا و تعطیلی استخرها، محدود شدن سایر تفریحات و گرم شدن هوا بسیاری از افراد برای شنا کردن به پشت سدها، سراب‌ها و رودخانه‌ها مراجعه می‌کنند و متأسفانه برخی از آن‌ها به دلیل سهل‌انگاری و عدم آشنایی با فن شنا غرق می‌شوند.

او عنوان کرد: در سه ماه نخست امسال ۱۲ مورد غرق‌شدگی در استان گزارش شده که میانگین سن آن‌ها ۲۷ سال بوده به طوری که کمترین سن هفت سال و بیشترین سن ۵۴ سال گزارش شده است از این افراد هشت مورد در سراب‌ها، یک مورد در رودخانه، یک مورد در استخر داخل باغ و دو مورد نیز پشت سد غرق شده‌اند.

مدرسی با اشاره به اینکه یک سوم غرق‌شدگان کسانی هستند که با وجود آشنایی با فن شنا دچار غرق‌شدگی شده‌اند افزود: بسیاری از این افراد به دلیل  آشنایی با فن شنا غرق می‌شوند و برخی نیز با شوخی‌های خطرناک در آب سبب غرق شدن یکدیگر می‌شوند.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.