در سه ماه نخست امسال، ۱۰۵ فقره شکایت از رانندگان حمل و نقل کالا و مسافر از طریق سامانه ۱۴۱ استان چهارمحال و بختیاری ثبت شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، کورش ولی زاده معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری گفت: در سه ماهه نخست امسال، ۲۴ هزار و ۷۳۳ مورد تماس با سامانه ۱۴۱ استان برقرار شده است.

او با بیان اینکه در سه ماه نخست امسال ۲۴ هزار و ۷۳۳ مورد تماس با سامانه ۱۴۱ چهارمحال و بختیاری برقرار شده است، افزود: از تعداد کل تماس‌ها با این سامانه ۲۴ هزار و ۵۵۵ مورد تماس موفق بود.


بیشتر بخوانید


ولی زاده اضافه کرد: همچنین در سه ماه نخست امسال، هفت هزار و ۴۶۴ مورد تماس توسط اپراتور تهران پاسخ داده شده است.

او با بیان اینکه در سه ماه نخست امسال، ۳۰ فقره شکایت از رانندگان حمل و نقل کالا و ۷۵ فقره شکایت از رانندگان حمل و نقل مسافر از طریق سامانه ۱۴۱ استان ثبت شده است ادامه داد: همه شکایات پیگیری و در صورت تأیید اعمال قانون شده است.

ولی زاده، اطلاع از محدودیت‌های اعمال شده در جاده‌های استان، اطلاع از شرایط جوی، ترافیکی و آب و هوایی، مدیریت زمان سفر و مسیریابی و اعلام شکایات و تخلفات رانندگان را از جمله محاسن سامانه ۱۴۱ بیان کرد.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.