پارس جنوبی جم در غیاب حریف تهرانی وارد زمین شد

بازیکنان پارس جنوبی جم که قرار بود یکشنبه شب مقابل استقلال تهران بازی کنند در غیاب مهمان خود وارد ورزشگاه شدند و تشریفات این دیدار برگزار شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، طبق برنامه قرار بود در چارچوب دیدارهای هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال، ساعت ۲۱ یکشنبه ۱۵ تیر پارس جنوبی جم در ورزشگاه تختی این شهر میزبان استقلال تهران باشد که حریف تهرانی به علت ابتلای تعدادی از بازیکنانش به کرونا به جم سفر نکرد.

اما بازیکنان پارس جنوبی جم در نبود حریف، به ورزشگاه‌ اختصاصی خود رفتند تا نشان دهند که برای بازی آماده‌اند.

داوران دیدار پارس جنوبی جم و استقلال هم حدود ساعت ۲۰ وارد زمین شدند و تشریفات بازی برگزار شد تا اگر آزمایش مثبت استقلالی‌ها به حد نصاب لغو بازی نرسید، بازی سه بر صفر به سود پارس جنوبی جم اعلام شود.

در تصویری که از زمان ورود داوران به زمین بازی منتشر شده، مسعود مرادی، ناظر داوری به داوران تاکید می‌کند که طوری گرم کنند که انگار قرار است بازی تا دقایقی دیگر برگزار شود.

امیر حسین محتشم رئیس هیات فوتبال استان بوشهر پیش‌تر گفته بود ،با توجه به حضور عوامل اجرایی فدراسیون فوتبال در شهر جم شامل داوران و ناظر بازی و نماینده هیات فوتبال استان، تشریفات ابتدایی بازی تیم‌های پارس جنوبی جم و استقلال تهران برگزار می‌شود و رای این دیدار از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اعلام خواهد شد.

مراجع فوتبال کشور به حضور نیافتن استقلال در جم را پیگیری کنند

در همین حال باشگاه پارس جنوبی با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرده است، تصمیم یکسویه باشگاه استقلال در سفر نکردن به شهرجم نه تنها وجاهت فوتبال باشگاهی را زیر سوال برده بلکه این بی اعتنایی و نگاه بالادستی داشتن به فوتبال ایران نه برای هواداران پارس جنوبی جم قابل هضم است و نه برای کارشناسان و جامعه فوتبال؛ این باشگاه با تصمیم خود نشان داد نه تنها به ضوابط سازمان لیگ اعتنایی نکرده است، بلکه استقلالی‌ها قصد دارند برای کل فوتبال تصمیم بگیرند.

در این اطلاعیه آمده است، چنانچه سازمان لیگ برخلاف آیین نامه داخلی مسابقات ۴۸ ساعت قبل از بازی تعویق یا لغو بازی را اعلام نکند و ناظرین و داوران بازی درمحل مسابقه حاضر نباشند، این موضوع تخلف آشکار است.

باشگاه پارس جنوبی تاکید کرده است، اگر قانون از سوی آقایان نادیده گرفته شود با مستندات جمع آوری شده به فیفا شکایت خواهیم برد و باتوجه به بی احترامی که باشگاه استقلال به پانزده باشگاه دیگر لیگ برتری داشته است تا تعیین تکلیف نهایی حق شرکت نکردن در ادامه رقابت‌های لیگ برتر را برای صیانت از حقوق هواداران پارس جنوبی جم را برای خودمان محفوظ می‌داریم.

پیش از این مدیرکل ورزش وجوانان استان بوشهر نیز گفته بود، هم از طریق فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ و هم از سوی هیات پزشکی ورزشی استان به جد پیگیر ماجرا هستیم تا حقی از تیم پارس جنوبی جم که در آمادگی کامل مهیای میزبانی از استقلال در جم بوده است، تضییع نشود.

انتهای پیام/ک

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.