نماینده مردم بهبهان و آغاجری در مجلس شورای اسلامی گفت: شناخت و ارتقاء ظرفیت‌های فرهنگی و هنری شهرستان را در دستور کار داریم.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محمد طلا مظلومی نماینده مردم بهبهان و آغاجری در مجلس شورای اسلامی گفت: کار فرهنگی بسیار گسترده است و سازمان‌ها و ارگان‌های بسیاری در این حوزه فعالیت می‌کنند و برای شناخت ظرفیت‌های فرهنگی و هنری شهرستان از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و خانه فرهنگ بازدیدهای صورت گرفته است.

او افزود: بودجه‌های فرهنگی و هنری باید به طور عادلانه و با توجه به سطح فعالیت‌ها در نظر گرفته شود و می‌توان با تشکیل کارگروهی در شورای فرهنگ عمومی به ریاست امام جمعه شهرستان به یک همگرایی و هم افزایی رسید تا بجای خنثی نمودن هم، توان حل مسائل کلان شهری در زمینه فرهنگ و هنر بوجود آید.

مظلومی بیان داشت: استعداد‌های فرهنگی و ادبی در زمینه نشر کتاب، برگزاری محافل متعدد ادبی و هنرمندان مطرحی در رشته‌های تجسمی، نمایشی وجود دارد که باید از فعالیت‌های فرهنگی و هنری در حمایت و به رشد و ارتقاء اینگونه استعداد‌ها کمک شود و با برداشتن مشکلات و کمبود‌ها مسیر پیش روی این هنرمندان مرتفع گردد.

نماینده مردم بهبهان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نقش هنرمندان و اصحاب رسانه در موفقیت، پیشرفت و بالندگی بهبهان، گفت: برطرف کردن مشکلات زیرساختی، تامین و تجهیز مجتمع‌های فرهنگی و هنری و بهره مندی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و جامعه هنری از ظرفیت‌های مادی و معنوی شرکت و پالایشگاه‌های مستقر در این شهرستان  درخواست شد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.