قهرمان ووشوی کشورمان گفت: صدیقی از خانواده ووشو است و انتخابش به عنوان رئیس فدراسیون را باید به فال نیک گرفت.

محسن محمد سیفی قهرمان ووشوی کشورمان در گفت و گو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره انتخاب صدیقی به عنوان رئیس فدراسیون ووشو اظهار کرد: صدیقی جزو خانواده ووشو محسوب می‌شود. او ۱۱ - ۱۲ سال است که در کنار ما حضور دارد. صدیقی در امور بین الملل فدراسیون فعالیت و در اردو‌های تیم ملی حضور داشت و با علی نژاد همکاری می‌کرد.

سیفی ادامه داد: انتخاب صدیقی به عنوان رئیس فدراسیون ووشو را به فال نیک می‌گیرم چرا که به طور حتم او همه مسیر‌هایی که علی نژاد هموار کرده تا ووشو به اینجا برسد را ادامه خواهد داد. امیدوارم با ریاست صدیقی بتوانیم افتخارات ووشو را تکرار کنیم.

حساسیت شرایط ووشو باعث برگزاری مجمع انتخاباتی شد

او درباره اینکه فاصله اجتماعی در مجمع انتخاباتی فدراسیون ووشو رعایت نشد، گفت: به هر حال این موضوع را باید از کسانی که این میز‌ها را کنار  هم گذاشتند سئوال کنید. من فکر می‌کنم حداقل فاصله ۱/۵ متر رعایت نشد. واقعیتش این بود که شرایط ووشو خیلی حساس بود به همین علت باید مجمع انتخاباتی برگزار می‌شد. به هر حال به صورت ایده آل مجمع انتخاباتی برگزار نشد، اما در مجموع خوب بود.

سیفی: ریاست صدیقی در فدراسیون ووشو را به فال نیک می گیرم/ شرایط بهتر شد به چین می روم

 

سیفی درباره حاشیه‌های انتخابات فدراسیون ووشو گفت: به هر حال علی نژاد در ۴ دوره گذشته رای قاطع در انتخابات می‌آورد و هیچ رقیبی نداشت، اما در این دوره ۴ کاندیدا بودند که ۲ نفر از آنها استعفاء و ۲ نفر دیگر با یکدیگر رقابت کردند.

او درباره تمریناتش بیان کرد: من تمرینات روزانه خود را دارم، اما شرایط تمرین در سالن را به خاطر شیوع ویروس کرونا ندارم. همچنین ۲ - ۳ ساعت صبح و بعد از ظهر به کوه می‌روم تا شرایط آمادگی بدنی ام افت نکند.

قهرمان ووشوی کشورمان درباره وضعیت لژیونر شدنش گفت: واقعیتش این است که پیگیر این موضوع هستم و دوستان و مربیانی که در باشگاه‌های چینی فعالیت می‌کنند پیگیر وضعیت من هستند تا من به آنجا برگردم، اما فرزند کوچک دارم و با توجه به شرایط حساس نمی‌خواهم اتفاقی در چین برای من رخ بدهد و بعد از بازگشت خانواده ام را مریض کنم. به هر حال هر زمان که شیوع ویروس کرونا کمتر شد به طور حتم به چین می‌روم. البته همان طور که علی نژاد گفت همه مسابقات رسمی ووشو در سال ۲۰۲۰ لغو شده است. حفظ آمادگی برای من سخت شده است.


بیشتر بخوانید

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار