رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام خوزستان گفت: بازرسی و نظارت کارشناسان هیئت بدنسازی از باشگاه‌های ورزشی به طور مستمر تا پایان سال ادامه دارد و با متخلفان برخورد می‌شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، اردوان قاسمی رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام خوزستان گفت: به منظور رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در باشگاه‌های بدنسازی، بازرسی و نظارت کارشناسان هیئت بدنسازی به طور مستمر تا پایان سال ادامه دارد و با باشگاه‌های مختلف استان برخورد می‌شود.

او ضمن تاکید بر رعایت قوانین بهداشتی برای حفظ سلامت ورزشکاران افزود: بازرسی از ۲۰۰ باشگاه‌ ورزشی آقایان و ۱۰۰ باشگاه‌ بدنسازی مخصوص بانوان صورت گرفت که به تعدادی از آن ها در خصوص رعایت نکات بهداشتی تذکر جدی داده شد و اکثر نوبت‌های ورزشی در تعداد محدود و بدون تجمع برگزار می‌شود.

قاسمی با اشاره به تقدیر از باشگاه هایی که به دستورات بهداشتی عمل می‌کنند بیان داشت: باشگاه‌داران و ورزشکاران مسائل بهداشتی را به خوبی رعایت می‌کنند که جای تشکر دارد و در این زمینه تصمیم داریم از باشگاه‌هایی که با رعایت قوانین و مقررات در جهت ارائه خدمات به ورزشکاران هستند تجلیل کنیم.

رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام خوزستان گفت: یکی از اولویت‌های ما توجه به بحث آموزش است در همین زمینه چند دوره بزرگ آموزشی برای ارتقاء مربیان و ورزشکاران برگزار می‌کنیم و برای اولین بار شاهد برگزاری مسابقات فیتنس در استان خواهیم بود.

انتهای پیام/م

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.