معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی یزد گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ده نفر در استان به بیماری کووید ۱۹ مبتلا شده اند و آمار بیماران کرونایی به ۲۰۳ نفر رسید.

کووید ۱۹ در یزد دوباره سه رقمی شد/ مبتلای ده نفر به کرونا در ۲۴ ساعتمحمود نوری شادکام معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی یزد  در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، با اشاره به افزایش آمار بیماران کرونایی در استان، گفت:  در ۲۴ ساعت گذشته ده نفر در استان به بیماری کووید ۱۹ مبتلا شده اند که این  آمار به ۲۰۳ نفر رسید.

او افزود: بی توجهی به دستورالعمل های بهداشتی، دوره همی های خانوادگی، استفاده نکردن از ماسک و رعایت نکردن فاصله اجتماعی سبب شد بیماران کووید ۱۹  در استان افزایش یابد.

نوری شادکام ادامه داد: هم اکنون ۵۴ بیمار بدحال مبتلا به کرونا در بخش های ویژه بیمارستانها ی استان بستری هستند و خدمات پزشکی دریافت می‌کنند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی یزد اظهار داشت: امروز کادر درمان و غیور ایران در خط مقدم مبارزه با کرونا قرار دارند و در این راه تعداد زیادی شهید داده اند پس با بی توجهی زحمت این عزیزان را هدر نکنیم.

او تصریح کرد: مردم همچنان در رعایت دستورالعمل های بهداشتی کوتاهی می کنند و این موضوع وضعیت یزد را دوباره در حالت و ضعیت هشدار قرار داد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.