استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: مشکلی برای تامین اعتبار راه‌آهن چهارمحال و بختیاری وجود ندارد.

استاندار چهارمحالبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به تلاش دولت برای توسعه زیرساخت‌های ریلی کشور گفت: پیگیری‌های لازم برای تخصیص ۶۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای اجرای طرح راه‌آهن صورت گرفت و هیچ مشکلی برای تامین اعتبار این پروژه وجود ندارد.

او افزود: پروژه راه‌آهن مبارکه به سفیددشت از پروژه‌های اولویت‌دار استان است و این پروژه باید تا پایان فعالیت دولت به پایان برسد.

عباسی اضافه کرد: پروژه‌های نیمه‌تمام استان که اتمام آن‌ها بخش زیادی از مشکلات استان را از نظر زیرساختی، اشتغال و مسکن حل می‌کند، در هفته جاری جمع‌بندی و در سفر آتی رییس سازمان برنامه و بودجه به استان در مورد آن‌ها تصمیم‌گیری می‌شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری، با بیان اینکه طرح بن به بروجن برای تکمیل نیازمند اعتبار است، عنوان کرد: با همراهی مسوولان سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی چهارمحال و بختیاری، روند تخصیص اعتبار برای تسریع در روند اجرایی این پروژه حیاتی برای تامین آب شرب نیمی از جمعیت استان صورت گرفت، تسریع در اجرای این پروژه از مطالبات اصلی مردم و مسوولان است و ما مصمم هستیم عملیات اجرایی این پروژه با تزریق اعتبار مجدد هر چه سریعتر به اتمام برسد.

عباسی در خصوص محور شهرکرد به بروجن به لردگان، توضیح داد: عملیات اجرایی این محور مواصلاتی پس از تملک اراضی در یک قطعه عملیاتی از سر گرفته شده است و آزادراه لردگان به ایذه پس از تامین اعتبار، در ادامه این مسیر اجرایی و عملیاتی می‌شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری، جاده شهرکرد شلمزار ناغان و بهسازی جاده‌های ارتباطی روستایی و تامین آب شرب روستا‌ها را از دیگر اولویت‌های استان عنوان کرد.


بیشتر بخوانید


او درخصوص اضافه شدن دو هزار واحد دیگر به سهمیه ۲ هزار و ۴۴۰ واحدی مسکن محرومان استان، یادآور شد: روند اجرایی این طرح در حال بررسی است و امید است در سفر محمدباقر نوبخت به استان به تصویب برسد.

انتهای پیام/خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار